Bra val! Tack vare ditt, eller framförallt din frus utlåtande tordes jag till och med berätta för gumman INNAN köp.Jag kan kaaaasanske ha en på väg in så behöver lite inspiration
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra val! Tack vare ditt, eller framförallt din frus utlåtande tordes jag till och med berätta för gumman INNAN köp.Jag kan kaaaasanske ha en på väg in så behöver lite inspiration
Roligt att höra Jag har inte kunnat släppa den sedan jag testade den Du knep den enda på Erikson så jag har fått leta runt som en galning i Europa för att hitta en. Nu tror jag att jag lyckats Får se om man får ett spårnnr ikvBra val! Tack vare ditt, eller framförallt din frus utlåtande tordes jag till och med berätta för gumman INNAN köp.
Kul! Ja, tittade på ett par olika som kunde passa min klena handled och det här blev perfekt.Jag har ett på väg. Exakt det som syntes på en bild från instagram jag la upp för ett tag sen
Eller ja, inte exakt DET men ett likadant!
Gröna band passar verkligen bra till matta ytan och svart tavla.Kul! Ja, tittade på ett par olika som kunde passa min klena handled och det här blev perfekt.
Fint väder!Köar för lite kräftor i solen. Ha en bra dag alla!
Jag har min 556 på f länk. Grymt snygg. Men, om du vill ha en riktigt bra länk till bra pris, kolla uncle Seiko. Bor.Tja! Någon som testat f-länken på 556i? Är lite småsugen på att byta ut h-länken nämligen! Skjut gärna iväg ett PM om du har en du vill sälja
Har du någon bild du har lust att dela med dig av? Bra tips, riktigt snygg! Osäker på huruvida den passar dock (https://www.uncleseiko.com/pages/bracelet-compatibility).Jag har min 556 på f länk. Grymt snygg. Men, om du vill ha en riktigt bra länk till bra pris, kolla uncle Seiko. Bor.
What's included:Har du någon bild du har lust att dela med dig av? Bra tips, riktigt snygg! Osäker på huruvida den passar dock (https://www.uncleseiko.com/pages/bracelet-compatibility).
Egentligen tycker jag det inte är så farligt men vet hur jobbigt det kan vara om man stör sig på något.Hallå Sinnister, upptäckte precis att jag har fått två prickar på lumen kl 1 på min EZM-3, sjukt irriterande! Ngn som varit med om ngt liknande? Vad kan man göra? Är det bara att lämna in till service eller ska man lära sig leva med det och ta tag i detta när det är dags för service? Köpte klockan ny för ca 1,5 år sen.
Hösten är här - första Bund!103:a på grönbete
Lyckat!Kom hem lite tidigare än planerat och det var ju bra! Nytt band på trotjänaren. Ska testa det på 104an sen men tyckte det blev väldigt bra såhär.
Tack @R.Capac
Hösten är här - första Bund!
Jag håller med @LaddsladdHallå Sinnister, upptäckte precis att jag har fått två prickar på lumen kl 1 på min EZM-3, sjukt irriterande! Ngn som varit med om ngt liknande? Vad kan man göra? Är det bara att lämna in till service eller ska man lära sig leva med det och ta tag i detta när det är dags för service? Köpte klockan ny för ca 1,5 år sen.
Haha. Ja!@SpejsMan , håller du på och läser i kapp??
Super, tack för input! Givet det man läst om Sinns servicetider så vill man ju helst undvika slippa in klockan i onödan…Jag håller med @Laddsladd
Kontakta Sinn och få noterat att det är ett fel under garantitid och säg att du kan vänta med att få det fixat till det är dags för service.
Borde vara bättre både för Sinn och dig att fixa allt på ett besök, och gärna om ett par år då Sinn säkert fått ordning på torpet.
Den bränslekostnaden motsvarar 2 fina alligatorband från ABPHaha. Ja!
Just hemkommen från 490 mil i bil, varav 489 med mig bakom ratten.
Inte varit så aktiv med telefonen senaste veckorna, men man vill ju inte missa nått i denna tråd!
Edit: allt roligare med bilder.
Hade en klocka på garantiservice alldeles nyss. Det tog ungefär 4 månader.Super, tack för input! Givet det man läst om Sinns servicetider så vill man ju helst undvika slippa in klockan i onödan…