Har man blivit ansvarig för frukosten så får man vara igång tidigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin tavla det där!
Snyggt!
Håller med.Lumefärgen och tegmenteringen passar grymt bra ihop. Gillar verkligen B-uhr.
Kan du inte få det att trilla ner på datumskivan, helst den 31 så blir du bara påmind 6 gånger per år Edit: Fast det är ju klart, sånt kan ju sätta sig på psyket!Dammkornet har flyttat på sig!
"kan"........HAR! ;-) Skulle ha gjort för mig oxå, tur att jag ser så illa så att jag missar sånt smått i vardagen.....Kan du inte få det att trilla ner på datumskivan, helst den 31 så blir du bara påmind 6 gånger per år Edit: Fast det är ju klart, sånt kan ju sätta sig på psyket!
Beslutat dig för att behålla den??144 med sommarband
Nja den ligger fortfarande till salu. Gillar den starkt men den får för lite handledstid och den förtjänar mer. Vore kul om den fick vara kvar här i forumet.Beslutat dig för att behålla den??
Vem vet, kanske i framtiden
Oh nej!Går i säljtankar.. för köpa nåt annat
+1på den!Oh nej!
Vi går alla i bytestankar med jämna mellanrum men den där är ju din specialare. Det är ju äkta livslång kärlek. Risken är ju stor att du kommer ångra dig
Oh nej!
Vi går alla i bytestankar med jämna mellanrum men den där är ju din specialare. Det är ju äkta livslång kärlek. Risken är ju stor att du kommer ångra dig
Tycker inte den sitter så bra på mig :/+1på den!
Ajaj. Ja det där är ju ett problem såklartTycker inte den sitter så bra på mig :/
Är det en fysiskt känsla eller mental?Tycker inte den sitter så bra på mig :/
Tycker den är oproportionerlig för min handled. Kan nog se liiiite bättre ut på olika band. Men också sugen på andra klockor och tycker att jag har för mycket pengar bundna i klockor redan, och då ligger denna risigt tillÄr det en fysiskt känsla eller mental?
Gäller det på länk eller även på band?
Okej, men resten av tråden tycker nog den sitter bra. Men visst, suget efter nytt ju kan slå till och då är det okej att känna så.Tycker den är oproportionerlig för min handled. Kan nog se liiiite bättre ut på olika band. Men också sugen på andra klockor och tycker att jag har för mycket pengar bundna i klockor redan, och då ligger denna risigt till