• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

16626522350236647138298568022398.jpg
Köpte en Tudor som inte levde upp till förändringarna. Smacka på gamla Bettan och ah........ 🥰
 
Nånstans blev det fel vid första kontakt. Antingen blev det fel hos de på Sinn som kontaktar UPS eller på UPS. Den biten kan ju hända, men det tog väl länge innan de gjorde ett nytt försök.

Jajja, nu håller vi tummarna för att de löser detta snyggt härifrån så vi kan göra som kungen och vända blad.
Hur har det gått med detta? Har Sinn skött det snyggt?
 
Hur har det gått med detta? Har Sinn skött det snyggt?
Inte mycket har hänt.
Fick fraktsedeln måndagen, skickade den så den gick iväg tisdag och var framme torsdag.

En vecka senare fick jag mail om att de tagit emot den och att de var underbemannade pga sjukdomar och att man får räkna med lång servicetid. Samma mail som i våras.

Det har nu gått ytterligare en vecka utan mer info om någon tittat på den eller vad som ska göras, vilket nog bölr nästa steg. Det tog tre veckor sist, så allt går väl enligt beräknat än.

Har bra magkänsla och känns lugnare nu när den är hos dem.
 
Tillbaka
Topp