Jag ångrar mig @Jamterik. Skitsnygg. Klart du ska ha en sån!Ser ut som den kombinerar de två mest osköna konstruktionerna som existerar: Stora ytor som inte är formbara samt elastisk del som nyper av all behåring den kommer åt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag ångrar mig @Jamterik. Skitsnygg. Klart du ska ha en sån!Ser ut som den kombinerar de två mest osköna konstruktionerna som existerar: Stora ytor som inte är formbara samt elastisk del som nyper av all behåring den kommer åt.
Köpte en Tudor som inte levde upp till förändringarna. Smacka på gamla Bettan och ah........
Va??Nån som tycker att Sinns två senaste nyhetsbrev är bra?
NäNån som tycker att Sinns två senaste nyhetsbrev är bra?
Tror det kan vara lädret...
Du missar ingetVa??
Jag får inte dem
Hur har det gått med detta? Har Sinn skött det snyggt?Nånstans blev det fel vid första kontakt. Antingen blev det fel hos de på Sinn som kontaktar UPS eller på UPS. Den biten kan ju hända, men det tog väl länge innan de gjorde ett nytt försök.
Jajja, nu håller vi tummarna för att de löser detta snyggt härifrån så vi kan göra som kungen och vända blad.
Inte mycket har hänt.Hur har det gått med detta? Har Sinn skött det snyggt?
Häftig tavla, i detta ljus ser den guldig ut.Nya klockan åker på, Sinn nr5. Poppar bra även i dåligt ljus.
Edit. Kommer lägga upp fler bilder under dagen
"No sympathy for hangovers!" som min gamla chef brukade säga.Firar fredag med lätt bakrus och datastrul. Men inte ens det kan förstöra stämningen
Guld eller orange är mer rätt beskrivet än gul/citron. Kanske en mogen citronHäftig tavla, i detta ljus ser den guldig ut.
Underbart, kan det tänkas bli en sneekpeak på det som släpps helgen efter på Watchtime?Bästa Sinnister,
Boka den 25 oktober i era kalendrar, för då har vi minimässa med Sinn och Sjöö Sandström hos Omnipollors bryggeri i Sundbyberg.
Mer information kommer.
Öl och Sinn (och S&S som legat på radarn länge för mig). Spelar ingen roll om det är noll nytt, får man en plats så måste man nog gå eller ångra sig för alltid.Underbart, kan det tänkas bli en sneekpeak på det som släpps helgen efter på Watchtime?
Jag kan ju säga att jag redan börjat titta på att resa dit, kan ju bli en liten Sinn-tråds gtgÖl och Sinn (och S&S som legat på radarn länge för mig). Spelar ingen roll om det är noll nytt, får man en plats så måste man nog gå eller ångra sig för alltid.
Vi får hoppas att @Clark Kent dyker upp ur skuggorna då….Jag kan ju säga att jag redan börjat titta på att resa dit, kan ju bli en liten Sinn-tråds gtg
@Jamterik gå genast in med taxen!Hoppas få kittla nån älg med studsaren idag.