Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
grymt!! Snygg kombination!
Måste säga att gummit var över förväntan. Passade dessutom nästan, kanske 0,5 cm för kort. Sugen på att köpa nytt men lite osäker när spännet saknar micro-justering.grymt!! Snygg kombination!
Super . Passar dig som en smäck. Motsvaras förväntningarna? Första utlåtande önskas .
Hade ju knappt några förväntningar, den här tog jag helt på uppstuds. Men smäcker rackare. Tunnare än en 556. Men upplevs stor (den är 43 mm), nästan större än 900 som är 44 mm och också den saknar yttre vridring. Vet inte om det är den enkla tavlan som gör det.Super . Passar dig som en smäck. Motsvaras förväntningarna? Första utlåtande önskas .
Den är fiiiin den där! Nog den snyggaste länken även om du får feeling för det i framtiden.
Ja jag önskar jag hade nypit din med ”extra allt”. Men var inte läge då.Den är fiiiin den där! Nog den snyggaste länken även om du får feeling för det i framtiden.
Den gör sig bra på moccaHade ju knappt några förväntningar, den här tog jag helt på uppstuds. Men smäcker rackare. Tunnare än en 556. Men upplevs stor (den är 43 mm), nästan större än 900 som är 44 mm och också den saknar yttre vridring. Vet inte om det är den enkla tavlan som gör det.
Får testa lite olika band.
Har du två lägen på kronan eller bara ett? Om du har två så finns datummekanismen kvar (vissa tillverkare lämnar tom kvar datumskivan). Vet inte om man kan höra att det klickar över om man inte har datumskivan monterad?Vet ni om Sinn har tagit bort sitt omtalade "ghost date" från 556 MOP? Fick ett infall och försökte med tavlan mot örat noggrant lyssna efter datumklicket, men kunde inte höra något alls. Eller vad menas egentligen med spökdatum?
Ah, då är jag med! Det finns två lägen men inga klick när man snurrar visarna över kl 12, så då gissar jag att Sinn plockat bort datumskivan men lämnat datumläget på kronan?Har du två lägen på kronan eller bara ett? Om du har två så finns datummekanismen kvar (vissa tillverkare lämnar tom kvar datumskivan). Vet inte om man kan höra att det klickar över om man inte har datumskivan monterad?
Det kan ibland även vara så att datum slår över vid en helt annan tid än 12. Beroende på hur noggranna de varit när de satt på visarnaAh, då är jag med! Det finns två lägen men inga klick när man snurrar visarna över kl 12, så då gissar jag att Sinn plockat bort datumskivan men lämnat datumläget på kronan?
Avundsjuk men inte missunnsamHoppla, its wine a clock!
En oförskämt bra klocka!Jaha.
Trillade dit igen. Sinn är bra bra. Och Erikson Urhandel. Hatten av.
en riktigt fin en!Måste bli klar i gruvan snart så den här rackaren kan åka och plocka upp ett syskon.