”Pulsklocka” ?Promenadklocka.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
”Pulsklocka” ?Promenadklocka.
![]()
Den passar dig!Trevlig helg![]()
![]()
![]()
Snygg på f-länk![]()
Om det var Flieger freitag i går så är det väl Rally Samstag idag då?!
ja, funderat....Snygg på f-länk. Funderat något mer på rallyelänken till denna?
![]()
Om det var Flieger freitag i går så är det väl Rally Samstag idag då?!
Snygg på f-länk. Funderat något mer på rallyelänken till denna?
Jag förtidsröstade igår och ironiskt nog var det längre kö då än jag någonsin varit med om på en valdag.Viktig dag idag, kommer troligtvis byta klocka under dagen, förhoppningsvis inte åsikt. Tid att lägga en röst för det alternativ som man tror på mest.
![]()
Det är därför jag inte byter när länk väl är på...Sugen på att kränga på länken men sen kom jag på hur skitjobbigt det är på denna så låter bli.
![]()
Nä..denna är bättre för Monza17 minuter till F1 på Monza, tur man har rätt ur på armen!![]()
![]()
Bara teamen som inte har fattat att Sinn rules!Nä..denna är bättre för Monza
Post in thread 'Den Officiella Tag Heuer Tråden'
https://klocksnack.se/threads/den-officiella-tag-heuer-tråden.29141/post-4363800
Hmmm. Har det svängt igen, var ju låga tider för någon vecka sedan….30v leveranstid på ux (teg) och även 103 Ti Diapal…enligt sinn.de
Börjar bli lite orolig här….
Helt klart underskattadeBara teamen som inte har fattat att Sinn rules!![]()
På läder ändå.Sugen på att kränga på länken men sen kom jag på hur skitjobbigt det är på denna så låter bli.
![]()