Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det första![]()
Vilken gillar ni bäst?![]()
Det första![]()
Nä har bytt märke, G - shock!!Tyst i tråden och KS över lag. Jobbar alla så mycket? Funderar på inflation eller sjunkande krona? Energipriser eller rent av lågkonjunktur?
Eller värst av allt, blivit OWG?
![]()
Gör inte de såna där plastgrejor? Typ apple-watch fast från 80talet?Nä har bytt märke, G - shock!!![]()
Typ...Gör inte de såna där plastgrejor? Typ apple-watch fast från 80talet?
Snart kommer väl 104an hem?Tror att det blir bra om jag visar att jag skämtar med G-shock... Sinn, absolut Sinn, dessutom en riktigt fin!![]()
Inte OWG, men den här får nog sitta på veckan ut!Tyst i tråden och KS över lag. Jobbar alla så mycket? Funderar på inflation eller sjunkande krona? Energipriser eller rent av lågkonjunktur?
![]()
november....Snart kommer väl 104an hem?
Typ snart junovember....
Ja med tanke på när den lämnade mig så är det strax.Typ snart ju![]()
Livet leker med ett nyoljat bundstrap
![]()
Ligger du kvar där än?!![]()
![]()
Alltså kan 103:an vara en av de bästa klockorna någonsin?![]()
![]()
Duktig du ärSå där ja, genomgång klar.![]()
![]()
![]()
![]()
Hur i hela fick DU ihop det därSå där ja, genomgång klar.![]()
![]()
![]()
![]()
Just ja. Höst => bundLivet leker med ett nyoljat bundstrap
![]()
Helsnygg, måste leta reda på mitt Bund .Livet leker med ett nyoljat bundstrap
![]()
En mix av allt skulle jag tro?Tyst i tråden och KS över lag. Jobbar alla så mycket? Funderar på inflation eller sjunkande krona? Energipriser eller rent av lågkonjunktur?
![]()
En hel del. .Han är verkligen duktig.
@Jamterik vad kostade urmakarkursen?
Haha, jaja! (Nej, men jobbat idag igen.)Ligger du kvar där än?!
Ja.... Fast jag spontaninköpte också en blå Tudor Black Bay 58.En mix av allt skulle jag tro?
Inväntar höstnyheterna men tveksam om jag idag skulle köpa en ny klocka - försöker rotera de jag har.
Byta band som @Okonomiyaki gör är ju fortfarande ett otroligt bra sätt att blåsa liv i klockor - billigare också.
Denna är så satans cool.Behöver ett gött brunt läderband till hösten. Vad är ert stalltips? Gärna lite slitigt, vita sömmar.![]()
Hirsch Heritage!Behöver ett gött brunt läderband till hösten. Vad är ert stalltips? Gärna lite slitigt, vita sömmar.![]()
Finns ett brunt Sinn original med ljus söm på k&s. Vill man inte ha ljus söm är Royalstraps Premiumserie mycket prisvärd. Kvalitetsmässigt likt Hirsch Heritage. Bild nedan på de två ljusare bruna RS.Behöver ett gött brunt läderband till hösten. Vad är ert stalltips? Gärna lite slitigt, vita sömmar.![]()