• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Jag blir stressad bara du skriver day date! haha..

Har en enda klocka med day date och den har för säkerhets skull också japanska tecken på daghjulet. Allt för att man ska få magknip vid månadsskiften som det härom veckan..
Egentligen borde man alltid ha winder till day dates. Har sabbat klockor med quickseten på day date när jag varit stressad

IMG20221007225035-01.jpeg

Nytt band idag. 🌌

Servicen är bra, tiden är lång men priset är bra riktigt bra. Köp.
Ja, Sinn har verkligen humana priser på service. Samt erbjuder refinish av boett och länk för den som så önskar. Sådant är mycket viktigt tycker jag. När jag köper klocka undersöker jag alltid i förväg hur företaget sköter sådana saker. Det är väl också därför jag aldrig på allvar fastnar för mikromärken och startups. Jag gillar tanken på att en klocka ska hålla i många år, det är en del av charmen med denna hobby.

Ja, Sinn har verkligen humana priser på service. Samt erbjuder refinish av boett och länk för den som så önskar. Sådant är mycket viktigt tycker jag. När jag köper klocka undersöker jag alltid i förväg hur företaget sköter sådana saker. Det är väl också därför jag aldrig på allvar fastnar för mikromärken och startups. Jag gillar tanken på att en klocka ska hålla i många år, det är en del av charmen med denna hobby.
Hade inte en tanke på sånt när jag köpte min 756 för snart 13 år sedan. :)
En arkivbild från en varm sommardag.
1665212737547.png

Han skrev fel så är en 8820ti, inte så ofta man ser dem?

Tillbaka
Topp