Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pass. Landat i Brygge nyss. Ut och flanera.In på några coffeeshops och testa lite jazztobak
@Dr. D har ju ordinerat! ;-)Pass. Landat i Brygge nyss. Ut och flanera.
Men du har ju kronan åt fel håll.Skulle aldrig kunna leva med en klocka på armen som jag vet har fel datum. På samma sätt måste vridringen vara centrerad när den inte används.
Fattigmansdestro juMen du har ju kronan åt fel håll.
Rikemansdestro för dig doktorn. ( @Dr. D )Fattigmansdestro ju
Servicen är inte kass, lite långsam baraHej
Är så sjukt sugen på en Sinn 556i meeen har hört att deras servicetider är sjukt långa. Är det fortfarande så eller har de fått ordning på det? Nån som har färsk erfarenhet?
Jag blir ju lite skeptisk om servicen är kass. Hörde oxå att det är nån gas i klockan som gör att den lokala klocksmeden inte kan serva den…
//Johan
Servicen är bra, tiden är lång men priset är bra riktigt bra. Köp.Hej
Är så sjukt sugen på en Sinn 556i meeen har hört att deras servicetider är sjukt långa. Är det fortfarande så eller har de fått ordning på det? Nån som har färsk erfarenhet?
Jag blir ju lite skeptisk om servicen är kass. Hörde oxå att det är nån gas i klockan som gör att den lokala klocksmeden inte kan serva den…
//Johan
Tiden är lång så som..? Jag har hört 8månServicen är inte kass, lite långsam bara
Ingen gas i den så om den krånglar lämnar du in den till en lokal uris.
6 och?? Tänkte du köpa en trasig?Tiden är lång så som..? Jag har hört 8mån
Nä jag köper nog en hel6 och?? Tänkte du köpa en trasig?
Tokfärsk erfarenhet säger att den är minst 8v, men priset är riktigt bra. Alltså rent löjligt bra.Tiden är lång så som..? Jag har hört 8mån
Själv får jag tyvärr ryckningar i ena ögonlocket och drabbas av svåra mardrömmar om inte datumet är korrekt inställt.God morgon!
Redo för lite trädgårdsarbete.
Slutat ställa om datumet
Hallå! Smyger mest runt i kulisserna här och drömmer om en Sinn. Men såg denna post från dig Capac: är det inte gummi på insidan? Det är det på mitt Sail Strap från RS och en av anledningarna till att jag köpte det (känslig hud så skinn/läder är ett no no). Eller har jag lyckats lura mig själv helt?Har haft RS sailstrap och klockan på dygnet runt sen i söndags och jag är mycket nöjd. Bra format och med läderinsida. Funkar med gym och dusch bra. Tar tillbaka tidigare tveksamma utlåtanden. Ett bra läder är svårslaget men vill man ha ett tåligt band men inte vill gå på stål eller gummi är detta ett bra alternativ.
Du har ju rätt!! Ursäkta att jag farit med osanning, Inte undra på att det är så bra mot väta. Men det är en behaglig läderlik känsla. Tack för rättelsen. "lining av naturlig caoutchouc".Hallå! Smyger mest runt i kulisserna här och drömmer om en Sinn. Men såg denna post från dig Capac: är det inte gummi på insidan? Det är det på mitt Sail Strap från RS och en av anledningarna till att jag köpte det (känslig hud så skinn/läder är ett no no). Eller har jag lyckats lura mig själv helt?
KonstläderDu har ju rätt!! Ursäkta att jag farit med osanning, Inte undra på att det är så bra mot väta. Men det är en behaglig läderlik känsla. Tack för rättelsen. "lining av naturlig caoutchouc".
Tack för att du strider för min heder .Konstläder
Haha - ni hade rätt båda tvåTack för att du strider för min heder .
Haha, ni är ett skönt gäng som backar upp varandra när Sinns heder står på spel!Haha - ni hade rätt båda två
Det är rätt lustigt när vissa bandtillverkare skriver att deras läderband tål 100 meter.Haha, ni är ett skönt gäng som backar upp varandra när Sinns heder står på spel!
Stora sjömonstret äter upp det! (fredag kväll)Det är rätt lustigt när vissa bandtillverkare skriver att deras läderband tål 100 meter.
Vad händer vid 101 meter?
Jag älskar day dateSjälv får jag tyvärr ryckningar i ena ögonlocket och drabbas av svåra mardrömmar om inte datumet är korrekt inställt.
Jag skulle därmed verkligen önska att Sinn släppte lite fler no-dates! De har alltid varit dåliga på det…
Vid 101 meter imploderar det, det vet alla det är sedan gammalt.Det är rätt lustigt när vissa bandtillverkare skriver att deras läderband tål 100 meter.
Vad händer vid 101 meter?
Di-Modell Chronissimo Black Leather Watch Strap | Holben's
The iconic black Chronissimo leather watch strap, German-made by Di-Modell. 100m waterproof; ironclad construction; longer chrono length available.holbensfinewatchbands.com
Man måste göra ett extra dekompressionsstopp vid uppstigning för att lädret ska hinna andas ut all kväve så det inte får dykarsjuka.Vid 101 meter imploderar det, det vet alla det är sedan gammalt.
Jag blir stressad bara du skriver day date! haha..Jag älskar day date