Roligt! Ska försöka hinna till andra visningen iallafall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Roligt! Ska försöka hinna till andra visningen iallafall.
Jag kommer en sväng på den första!Roligt! Ska försöka hinna till andra visningen iallafall.
Tror nog det är det lugnaste och absolut bästa alternativet om man kan.Jag kommer en sväng på den första!
Glöm inte heller att man hamnar längre fram i kön vid en eventuell beställning...Tror nog det är det lugnaste och absolut bästa alternativet om man kan.
Och dessutom inte behöva oroa sig för att all öl är uppdrucken.Glöm inte heller att man hamnar längre fram i kön vid en eventuell beställning...
Erkänn, du gillar den!836 i McD-kön
Den växerErkänn, du gillar den!
Bra där @Limeee! då hoppas vi att det blir en ”keeper”Jaha nu när det är köpstopp så kom en UX ut på Blocket till bra pris, så kunde inte låta bli! Nu blir det raka vägen hem och justera länk och ställa in tiden Feels good to be back med en Sinn
Snozze and loose! Såg den och tänkte, damn, det var ett bra pris! Grattis!Jaha nu när det är köpstopp så kom en UX ut på Blocket till bra pris, så kunde inte låta bli! Nu blir det raka vägen hem och justera länk och ställa in tiden Feels good to be back med en Sinn
Keeper kan vi nog glömma, men månaden ut är väl ett rimligt första steg Men är mycket positivt överraskad över hur bra den bärs, känns mer som 42mm än 44mm!Bra där @Limeee! då hoppas vi att det blir en ”keeper”
Där ser du @Jamterik - du kan ju knipa den sedan till ditt eviga förvar ;-)Keeper kan vi nog glömma, men månaden ut är väl ett rimligt första steg Men är mycket positivt överraskad över hur bra den bärs, känns mer som 42mm än 44mm!
Grattis!Jaha nu när det är köpstopp så kom en UX ut på Blocket till bra pris, så kunde inte låta bli! Nu blir det raka vägen hem och justera länk och ställa in tiden Feels good to be back med en Sinn
Grattis!Jaha nu när det är köpstopp så kom en UX ut på Blocket till bra pris, så kunde inte låta bli! Nu blir det raka vägen hem och justera länk och ställa in tiden Feels good to be back med en Sinn
Tack!Grattis!
Den knep du snabbt! Annonsen hade ju knappt vart ute när jag skrev ett meddelande till säljare som svarade att den var såld.
Men gick den alltså eller skulle den servas?
Service kostar 240 € enligt prislistan plus frakt tor så inte farligt.Tack!
Ja den här gången hade jag flyt som lyckades hinna norpa den före alla andra! Den verkar gå bra och hålla tiden, men var väldigt många år sedan den var inne på batteribyte. Så det är nog bara en tidsfråga enligt säljaren.
Men till det priset så känner jag att jag kan unna den en service när det väl är dags
Okej så den gick iaf, fattade som att den stod still eftersom det stod att service krävdes.. fan va kul för dig! Hade jag inte bott 40mil ifrån så hade jag också norpat den direktTack!
Ja den här gången hade jag flyt som lyckades hinna norpa den före alla andra! Den verkar gå bra och hålla tiden, men var väldigt många år sedan den var inne på batteribyte. Så det är nog bara en tidsfråga enligt säljaren.
Men till det priset så känner jag att jag kan unna den en service när det väl är dags
Det kan inte uteslutas att den blir till salu inom kortOkej så den gick iaf, fattade som att den stod still eftersom det stod att service krävdes.. fan va kul för dig! Hade jag inte bott 40mil ifrån så hade jag också norpat den direkt
Man kan ju alltid hoppas på detDet kan inte uteslutas att den blir till salu inom kort
Det är ju vanligt förekommande på quartzklockor att sekundvisaren hoppar 3 sekunder i taget för att visa att batteriet håller på att ta slut. Så det kan mycket väl även vara så med Sinn Tänker att jag kör så länge det går och skickar på service när det väl behövs (men det får väl @Lundgren🥊 när han väl lurat av mig den)Service kostar 240 € enligt prislistan plus frakt tor så inte farligt.
Undrar om inte sekundvisaren ska börja ”hoppa” när batteriet börjar ta slut. Eller så har jag blandat ihop det.
Eller så skickar du den själv. När den kommer tillbaka efter 4-5 månader så blir det som ett nyförvärv igenDet är ju vanligt förekommande på quartzklockor att sekundvisaren hoppar 3 sekunder i taget för att visa att batteriet håller på att ta slut. Så det kan mycket väl även vara så med Sinn Tänker att jag kör så länge det går och skickar på service när det väl behövs (men det får väl @Lundgren🥊 när han väl lurat av mig den)
Är det fortfarande lika lång väntetid på service hos Sonn…? Ja när jag väl börjar fundera på att sälja kan jag skicka den dit så blir det perfekt när den kommer tillbaka och stillar hungern efter nyförvärvEller så skickar du den själv. När den kommer tillbaka efter 4-5 månader så blir det som ett nyförvärv igen
Servicetiden på UX är nog inte lika lång.Är det fortfarande lika lång väntetid på service hos Sonn…? Ja när jag väl börjar fundera på att sälja kan jag skicka den dit så blir det perfekt när den kommer tillbaka och stillar hungern efter nyförvärv
Hoppas på att quartz kan smita före och gå snabbare än flera månader. Lär ju som sagt vara ett snabbt ingreppServicetiden på UX är nog inte lika lång.
En helt annan procedur.
Byta batteri och fylla på olja, vad kan det ta? 45 minuter.
Haha.
Sjukt lugnt i tråden, bjuder på en arkivbild för att liva upp!