Du får köpa fler klockor
Riktigt najs med Sinn på lime.
Blev lite tokig. Fyra nyanser av grönt, nya TV-serien om sorgliga män som gillar klockor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får köpa fler klockor
Riktigt najs med Sinn på lime.
Blev lite tokig. Fyra nyanser av grönt, nya TV-serien om sorgliga män som gillar klockor?
Fresta mig inte. Tittade lite åt 358:an. Hade den haft 20 mm bandbredd hade jag varit farligt sugen. En svart dykare hade dock suttit fint i samlingen. Gärna Sinn.Du får köpa fler klockor
Vilka Sinn tar du med dig? Vilka passar till bubbel? Skaffa UX .4 timmar återstår, sen semester!!!
4 timmar återstår, sen semester!!!
Vilka Sinn tar du med dig? Vilka passar till bubbel? Skaffa UX .
OT fråga, men vart bär det av?4 timmar återstår, sen semester!!!
Eper, japp.OT fråga, men vart bär det av?
Épernay?
Någon producent ni kollat in?
Kul!Eper, japp.
4 Champagne hus bokat.
Systersonen till våra reskamrater är exportchef eller nått sånt..
En riktig champagneklocka
Skönt att den är slutsåld då ellerAlltså, jag var ju rätt negativ till EZM 1.1 S - men har börjat mjukna i frågan, den är ju rätt fin…
Jo, men så mycket villhöver jag den inte…. ;-)Skönt att den är slutsåld då eller
Gillar den massor. Men saftigt pris tyvärrAlltså, jag var ju rätt negativ till EZM 1.1 S - men har börjat mjukna i frågan, den är ju rätt fin…
På jobbet - lekstuga här medDagis stängt idag, då blir det lekstuga med sonen hemma istället.
För en gångs skull är fokuset på klockan så njaaa . Kul med resebilder.Ser ni avfarten mot Amsterdam??
Och självklart stod väl bilen helt still eller så satt du brevid när fotot togs eller hur @Jamterik ?För en gångs skull är fokuset på klockan så njaaa . Kul med resebilder.
Nope, drygt 140km/ h. Men jag åker just nu.Och självklart stod väl bilen helt still eller så satt du brevid när fotot togs eller hur @Jamterik ?
Tänker du på datumet?
I-landsproblem när man först efter halva dan inser att man inte ställde klockan innan man tog på sig den, jaja, den är fin ändå min EZM3F
In på några coffeeshops och testa lite jazztobakNope, drygt 140km/ h. Men jag åker just nu.
Bilden togs minuten innan den postades…Tänker du på datumet?
Jag har slutat ställa datumet på mina klockor