• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Länken justerad och den sitter som en smäck
68D41DDE-CFB4-4E94-9B5C-412DEB71F64E.jpeg

Tyvärr är denna inte tegimenterad, men blev väldigt glatt överraskad över hur fint skicket var på den. Och lite hairlines från deskdives på spännet är ju bara skönt, slipper jag ha ångest över att göra första märket😅
Det var ju synd men kul ändå att den var så fin!
Kollar man noggrannare så är den ljusare än vad min Ezm7 är så den är alltså inte tegimenterad, men skitsamma den är riktigt badass hursomhelst 😎

Jag upplever EZM13.1 som en toolwatch även om den är vattentålig till 500m och Sinn klassar den som dykare. Normalt har jag liiite svårt för läder på dykare för egen del.
Jag håller med. Säger mest dykare för att det är skitcoolt med kronograf och dykare i ett.

Jag har testat brunt läder på UX men har aldrig tyckt att det flyger pga PVDn. Men samtidigt tycker jag Ezm1.1 är väldans snygg på det bruna originallädret så kanske läge att testa igen någon gång.

Jag håller med. Säger mest dykare för att det är skitcoolt med kronograf och dykare i ett.

Jag har testat brunt läder på UX men har aldrig tyckt att det flyger pga PVDn. Men samtidigt tycker jag Ezm1.1 är väldans snygg på det bruna originallädret så kanske läge att testa igen någon gång.
Håller med. EZM1.1 flyger på det bruna lädret!

738E733C-E7F0-4A7D-B44B-A955DA4BE1F0.jpeg

Tror det är det behövs E-lume för att brunt läder ska flyga bra på PVD 😉

Tillbaka
Topp