Min "EZM Chronometer" är från 2015 och troligvis den sista eller nästan sista. Men det var special och den nya tavlan fanns redan. Så korta svaret är vet ej.@R.Capac du har ju koll på när de sista "riktiga" producerades?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min "EZM Chronometer" är från 2015 och troligvis den sista eller nästan sista. Men det var special och den nya tavlan fanns redan. Så korta svaret är vet ej.@R.Capac du har ju koll på när de sista "riktiga" producerades?
Fredag eftermiddag;Min "EZM Chronometer" är från 2015 och troligvis den sista eller nästan sista. Men det var special och den nya tavlan fanns redan. Så korta svaret är vet ej.
SnyggtLänken justerad och den sitter som en smäck
Tyvärr är denna inte tegimenterad, men blev väldigt glatt överraskad över hur fint skicket var på den. Och lite hairlines från deskdives på spännet är ju bara skönt, slipper jag ha ångest över att göra första märketSnyggt
Är klocka och länk tegimenterad? Ser väldigt fin ut!
Det var ju synd men kul ändå att den var så fin!Tyvärr är denna inte tegimenterad, men blev väldigt glatt överraskad över hur fint skicket var på den. Och lite hairlines från deskdives på spännet är ju bara skönt, slipper jag ha ångest över att göra första märket
Ja men precis! Jadu den där EZM7 har man ju saknat både en och två gånger sen den släpptes vidare till digDet var ju synd men kul ändå att den var så fin!
Kollar man noggrannare så är den ljusare än vad min Ezm7 är så den är alltså inte tegimenterad, men skitsamma den är riktigt badass hursomhelst
Mmm jag hör att du är sugenJa men precis! Jadu den där EZM7 har man ju saknat både en och två gånger sen den släpptes vidare till dig
Ser bra ut! Grattis!Länken justerad och den sitter som en smäck
Bild!! .Då är det Flieger torsdag. Jag vill också tacka @Marksan för ett trevligt möte och en smidig affär.
Du har väl andra märken som bara tar plats i lådanHm, överväger allvarligt att sälja av nått, hittade ett riktigt fin exemplar av EZM2 med stålvridring..
Grattis!Då är det Flieger torsdag. Jag vill också tacka @Marksan för ett trevligt möte och en smidig affär.
Tycker att det lädret ändå funkar väldigt bra på en dykareEZM 13.1 på Sinn originalläder. Känns bra med ett platt läder till denna. Hyggligt bekvämt men inte jättemjukt dock stabilt.
Haha, så kan man ju se det…Du har väl andra märken som bara tar plats i lådan
Tycker att det lädret ändå funkar väldigt bra på en dykare
Jag kontrar. UX funkar finfint som dressare . Du visar var skåpet ska stå.Laddar upp inför styrelsemöte. En av ledamöterna kör Damasko så då måste ordföranden visa vem som är hårdast
Inte självklart val annars.
Jag upplever EZM13.1 som en toolwatch även om den är vattentålig till 500m och Sinn klassar den som dykare. Normalt har jag liiite svårt för läder på dykare för egen del.Tycker att det lädret ändå funkar väldigt bra på en dykare
Jag håller med. Säger mest dykare för att det är skitcoolt med kronograf och dykare i ett.Jag upplever EZM13.1 som en toolwatch även om den är vattentålig till 500m och Sinn klassar den som dykare. Normalt har jag liiite svårt för läder på dykare för egen del.
Håller med. EZM1.1 flyger på det bruna lädret!Jag håller med. Säger mest dykare för att det är skitcoolt med kronograf och dykare i ett.
Jag har testat brunt läder på UX men har aldrig tyckt att det flyger pga PVDn. Men samtidigt tycker jag Ezm1.1 är väldans snygg på det bruna originallädret så kanske läge att testa igen någon gång.
Jag håller med. Säger mest dykare för att det är skitcoolt med kronograf och dykare i ett.
Jag har testat brunt läder på UX men har aldrig tyckt att det flyger pga PVDn. Men samtidigt tycker jag Ezm1.1 är väldans snygg på det bruna originallädret så kanske läge att testa igen någon gång.
Eller just det mörkbruna bandet med svart söm. Samma stil som det på Ezm1.1.
Tror det är det behövs E-lume för att brunt läder ska flyga bra på PVD
Konstaterar att jag måste fått hjärnsläpp, kan ju inte sälja nått, allt är keepers.
Tror det är det behövs E-lume för att brunt läder ska flyga bra på PVD
"nått" ??? SPILL!!! Vill veta!Hm, överväger allvarligt att sälja av nått, hittade ett riktigt fin exemplar av EZM2 med stålvridring..
Vill du ha säljhjälp? Jag är expert på att sälja så kallade ”keepers”Konstaterar att jag måste fått hjärnsläpp, kan ju inte sälja nått, allt är keepers.
Får sälja en njure isf, eller nått annat här hemma, när jag tar fram och ”beundrar” samlingen så kommer jag till sans…"nått" ??? SPILL!!! Vill veta!
Om du ska sälja nått så ta vattenmätaren, den vill jag inte ha!
Den heliga treenigheten!