240 är ju juvelen enligt min listaOm du ska sälja nått så ta vattenmätaren, den vill jag inte ha!
Tyvärr verkar den dock gå fel en timme.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
240 är ju juvelen enligt min listaOm du ska sälja nått så ta vattenmätaren, den vill jag inte ha!
Gammal bild240 är ju juvelen enligt min lista
Tyvärr verkar den dock gå fel en timme.
Ja, självklart, en timme gammal, duh...Gammal bild
Skönt att det är "över" tillslut och klockan sitter på handleden igen. Läcker den därUppdatering:
Idag har det gått 8v sedan klockan kom fram till Sinn.
Tänkte skriva att jag börjat bli lite irriterad över att inte ens "detta kommer göras inom några veckor"-mailet kommit, men irritationen byttes till glädje igår när ett kollinummer istället dök upp.
Ny tavla, visare och glaspackning.
8v känns lite väl länge när det är de som tabbat sig, men vafasen, är den bara tät nu så ska jag inte gnälla mer uti detta.
Ja verkligen!Skönt att det är "över" tillslut och klockan sitter på handleden igen. Läcker den där
Framkom det vad det var för problem med klockan?
Fasen vet om det faktiskt inte blev bäst på ezm13Har ingen skam i kroppen så klart man testar på Ezm13 också. Ska ju vara ”vattentätt” läder sägs det…
Benägen att hålla med faktiskt.Fasen vet om det faktiskt inte blev bäst på ezm13
Är det Di modell´s Chronissimo?Har ingen skam i kroppen så klart man testar på Ezm13 också. Ska ju vara ”vattentätt” läder sägs det…
Nej nu är det jag som är vimsig i bollen! Det är ju tysk buffel, inte italienskt. Känns och ser ut precis som Sinn/Chronissimo bandet dock.Är det Di modell´s Chronissimo?
Ser helrätt ut!
Tyskarna är ju kända för sina buffelskinnNej nu är det jag som är vimsig i bollen! Det är ju tysk buffel, inte italienskt. Känns och ser ut precis som Sinn/Chronissimo bandet dock.
Vattenbuffel - det är därför det tål vatten.Tyskarna är ju kända för sina buffelskinn
Skämt åsido, det är väl inte fastställt men gissningen är att Rios gör Sinns originalband, eller iaf många av dem
Upplever du att kronan gräver in i handen? Min Ezm7 har ju samma boett som din 857utc och sätter jag den åt fel håll så känns det inget vidare, men du kanske inte har några problem med det? Tror annars den hade blivit grym som destro!Nu kommer hon få va med!
Den blev tooligare. Hur känns den på armen då?Lånat ett band av band-nestor @R.Capac . Lite nyfiken på Isofrane men har aldrig testat förr. Olyckligtvis dåligt ljus.
Vad tycker ni?
Inte tänkt på det.Upplever du att kronan gräver in i handen? Min Ezm7 har ju samma boett som din 857utc och sätter jag den åt fel håll så känns det inget vidare, men du kanske inte har några problem med det? Tror annars den hade blivit grym som destro!
Wristshot wristshot!Lånat ett band av band-nestor @R.Capac . Lite nyfiken på Isofrane men har aldrig testat förr. Olyckligtvis dåligt ljus.
Vad tycker ni?
Jag gillar verkligen band som inte smalnar av så detta är grymt. Lätt att få till passformen också då hålen sitter ganska tätt.Den blev tooligare. Hur känns den på armen då?
Okej va skönt för dig att det inte stör. Själv är jag nog lite extra känslig, har sålt klockor pga det.Inte tänkt på det.
Den gräver inte in så det stör mig åtminstone, men tror det kanske beror på att jag är härdad.
Jag sålde min SKX pga att den kronan grävde sig in, och den sitter ju kl4
Tror inte jag skickar tillbaka den för destromodOkej va skönt för dig att det inte stör. Själv är jag nog lite extra känslig, har sålt klockor pga det.
Äh va fan njut nu av din grymma Sinn å lyssna inte på mig
Ropen skalla: Destro åt alla!Tror inte jag skickar tillbaka den för destromod
Blir det ett nytt test ner i ett glas?Uppdatering:
Idag har det gått 8v sedan klockan kom fram till Sinn.
Tänkte skriva att jag börjat bli lite irriterad över att inte ens "detta kommer göras inom några veckor"-mailet kommit, men irritationen byttes till glädje igår när ett kollinummer istället dök upp.
Ny tavla, visare och glaspackning.
8v känns lite väl länge när det är de som tabbat sig, men vafasen, är den bara tät nu så ska jag inte gnälla mer uti detta.
Självklart, det är ju fredag idag.....Blir det ett nytt test ner i ett glas?
Enkelt sätt att runda bekymret med krona i handen;Ropen skalla: Destro åt alla!
Jag gillar ju Isofrane men helt ärligt passar nog 836 bättre på läderband.Jag gillar verkligen band som inte smalnar av så detta är grymt. Lätt att få till passformen också då hålen sitter ganska tätt.
Ska testa under dagen imorgon. 836an är bara 10,6 mm hög så jag gillar (hittills iaf) den bäst på mitt 3 mm tunna band. Då blir den en nätt lite rackare på handleden