• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Jag gillar ju Isofrane men helt ärligt passar nog 836 bättre på läderband.
Du får prova Isofrane/UX.
Bästa kombon.
Ska testa. Gillar iofs mitt Hirsch Accent till UX.

Tycker färgmatchningen blev väldans lyckad.
64A1D73C-B734-4ED4-8C3B-F12C93CCA802.jpeg

Betyder det att den "måste" säljas till högsta bud?
1kr utrop (och lång auktion) brukar väldigt sällan leda till något klipp men anledningen till att folk använder sig av det är för att det triggar en förhoppning bland budgivarna om att kunna göra ett klipp och har man väl varit med och budat i flera dagars tid är man ofta ganska emotionellt investerad och mer benägen att lägga ett högre bud än man annars kanske hade gjort. 😉

1kr utrop (och lång auktion) brukar väldigt sällan leda till något klipp men anledningen till att folk använder sig av det är för att det triggar en förhoppning bland budgivarna om att kunna göra ett klipp och har man väl varit med och budat i flera dagars tid är man ofta ganska emotionellt investerad och mer benägen att lägga ett högre bud än man annars kanske hade gjort. 😉
Det är så sant så men jag tvivlar ändå på att det blir något skrällpris för den klockan. Hur många tradera fantomer känner till SINNs exklusivitet. Köpte själv en 103 B HD för nästan inga pengar för något år sedan. :)

För att ställa en fråga i samma spår, vilka ska på @ERIKSON URHANDEL oktoberfest den 25:e? Går ju alltid att be Sinn ta med modeller man vill prova som normalt inte finns hos Erikssons, jag har önskat 1800 S GG DAMASZENER - har gillat den sen dem kom, men det känns som en klocka man måste prova innan man sätter den på den riktiga önskelistan…Vilka modeller vill ni prova som normalt inte finns på hyllan?

För att ställa en fråga i samma spår, vilka ska på @ERIKSON URHANDEL oktoberfest den 25:e? Går ju alltid att be Sinn ta med modeller man vill prova som normalt inte finns hos Erikssons, jag har önskat 1800 S GG DAMASZENER - har gillat den sen dem kom, men det känns som en klocka man måste prova innan man sätter den på den riktiga önskelistan…Vilka modeller vill ni prova som normalt inte finns på hyllan?
Ska inte på oktoberfesten och har aldrig besökt Sundbyberg men några modeller jag gärna klämt på, utan att för den sakens skulle nödvändigtvis vilja äga är tex:
Ezm12
R500
Ezm7
6012

717!
På silikon blir den ju rätt ball!
1665769846408.png

Ska som sagt besudla den senare visningen med min närvaro men utöver 103 plexi (testat), U1SE (testat) och 103 ti diapal (har haft två 103or, behöver inte testa) så är det i sådant fall 6060 (tveksamt pga låg krona kl0300) eller 140st S som är okänd materia fortfarande.

Min villhöver har ändrats beroende på daglig väderlek senaste året så glider med mest för att bli inspirerad och kanske fråga lite dumma frågor om Sinn-tech på usel skoltyska. Förr eller senare bestämmer man sig för något… hoppas också på en 41mm U2 faktiskt.

Tillbaka
Topp