• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

VA den åxå??? Tror alla att limiterade SINNar blir förmögenheter. De ger snart ut fler antal limiterade än normal produktion.
Japp. Sinn samarbetar med gråhandlare i Japan och Europa. Limiterade modeller kombinerat med långa leveranstider på standardsortiment håller efterfrågan uppe på begagnatmarknaden. 😜

Själv längtar jag efter en så enkel sak som en rejäl Kronograf (eller annat) med lax-beige tavla och knallblånerade visare. Gärna i 30-40tals-inspirerad stil.

Så enkelt, så satans vackert att man blir gråtmild. De har gjort en 356 åt det hållet. Hade gärna sett en 358 eller t o m en 103:a.
E620DD5E-2DFA-4F06-8FE0-261C6E52CFD9.jpeg

Själv längtar jag efter en så enkel sak som en rejäl Kronograf (eller annat) med lax-beige tavla och knallblånerade visare. Gärna i 30-40tals-inspirerad stil.

Så enkelt, så satans vackert att man blir gråtmild. De har gjort en 356 åt det hållet. Hade gärna sett en 358 eller t o m en 103:a.
E620DD5E-2DFA-4F06-8FE0-261C6E52CFD9.jpeg
Den är svinsnygg- tur att de inte tar fler ordrar så jag inte kan köpa den.

Har inget med priset att göra :)

• Like
Reactions: PJO
Tillbaka
Topp