Omnipollo har ett gäng riktigt bra sorter och en del med ordentlig styrka.Sprang direkt från jobbet utan att äta middag.
Svar ja. På två öl.
Två Nebuchadnezzar tex gör att det börjar susa snabbt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Omnipollo har ett gäng riktigt bra sorter och en del med ordentlig styrka.Sprang direkt från jobbet utan att äta middag.
Svar ja. På två öl.
Fylleköpa klockor ger tydligen förtur till LyxfällanOmnipollo har ett gäng riktigt bra sorter och en del med ordentlig styrka.
Två Nebuchadnezzar tex gör att det börjar susa snabbt
Den såg jag i kväll, mycket läcker... Kanske...
Gör nästan ont i själen att säga det men den modellen skulle nog vara riktigt bra på krokodil/alligatorDen såg jag i kväll, mycket läcker... Kanske...
Det var förbaskat trevligt att träffa den gode skägglurken som jag inte träffat sen han överlät den enormt fina SINN 103 ST SA E i min ägo. Tycker det var lite tråkigt att inte fler från tråden gjorde sig till känna. Hade varit kul att få språka lite mer med folk här från tråden. Ett GTG vore verkligen på sin plats.Förutom Perhog och hans vän så pratade jag bara med kanske ett par ytterligare personer och de var nog mest där för S&S egentligen.
HA HAVaddå??!
Kunde vi ha beställt??
Saknas en riktigSINN 103 samling
S&S??? Sinn och Sinn?? För du skola inga andra märken hava jämte Sinn....Förutom Perhog och hans vän så pratade jag bara med kanske ett par ytterligare personer och de var nog mest där för S&S egentligen.
S&S = Sill & SnapsS&S??? Sinn och Sinn?? För du skola inga andra märken hava jämte Sinn....
Absolut!
Jag är ingen kepsmänniska, så är det någon Sinnist som skulle bli glad av denna så hojta till så kan jag skicka den mot portokostnaden!
Vi löser det!Absolut!
Är inte det där väldans dyrt för en 104, även om den är LE?Thread 'Limitierte Sinn 104 St Sa A B E'
https://uhrforum.de/threads/limitierte-sinn-104-st-sa-a-b-e.519744/
Ingen aning faktiskt.Är inte det där väldans dyrt för en 104, även om den är LE?
Sett flera på 27-30 lök på Chrono24, och då från USA... (det blir moms och dessutom frakt i 1500:--klassen)Är inte det där väldans dyrt för en 104, även om den är LE?
Då kändes den plötsligt prisvärd eller hurSett flera på 27-30 lök på Chrono24, och då från USA... (det blir moms och dessutom frakt i 1500:--klassen)
Blått är blått och många gillar blått oavsett om det är modernt eller inte.Vad tycker tråden om klockor med blå tavla?
Alltså inte bäbisblå utan mer som den blå 104 och blåa 556?
Är det en trend som hållit i sig rätt länge men kommer gå över eller är det lika hållbart som en vit eller svart tavla?
Tumme upp=hållbart
=en fluga som kommer dö ut
(Hållit på att titta på en blå av annat märke rätt länge)
Det händer strax!Blått är blått och många gillar blått oavsett om det är modernt eller inte.
Väntar tålmodigt på att rött ska bli trendigt.
Klart du ska köpa en blå, FFD med blåa tavlor kändes riktigt bra!Vad tycker tråden om klockor med blå tavla?
Är det en trend som hållit i sig rätt länge men kommer gå över eller är det lika hållbart som en vit eller svart tavla?
Tumme upp=hållbart
Seamastern har ju varit trendig i blått i 30 år, så ett par till ska nog funka.Vad tycker tråden om klockor med blå tavla?
Tumme upp=hållbart