Vad mäter den?Tur att jag har en manuell SINN 103 tunn boett och kanon mysig att dra upp på dass.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad mäter den?Tur att jag har en manuell SINN 103 tunn boett och kanon mysig att dra upp på dass.
Tid. Närmare bestämt timar, minuter och sekunderVad mäter den?
Bäst hittills!!Tid. Närmare bestämt timar, minuter och sekunder
touché!Tid. Närmare bestämt timar, minuter och sekunder
Diametern på boetten är 40,8mm höjden inklusive plexiglas högsta punkt är 14,5 mmtouché!
Och höjden i millimeter är?
Serru, tjockare än grisen ju!Diametern på boetten är 40,8mm höjden inklusive plexiglas högsta punkt är 14,5 mm
Grisar har platt tryne. ett rundat plexi glas blir högreSerru, tjockare än grisen ju!
Den mäter 14mm.
Än mer imponerande av HxxxxxT att fixa;Grisar har platt tryne. ett rundat plexi glas blir högre
Det är faktiskt riktigt bra.Än mer imponerande av HxxxxxT att fixa;
Height with glass 13.5 mm (11,55 mm without glass)
Oklart, kunde inte se/höra ironi dock, känslan var mer ”varför skulle man vilja ha ett manuellt verk när automatiska är ”bättre”” - jag slogs för ”heritage” men jag vet inte om det gick fram…Hoppas de var ironiska för det där var bland det dummaste jag hört. Har man ett gäng automatare så vet man precis hur det är att dra upp dem oavsett. Med skruvade kronor dessutom. (Vägrar winder)
Frågade du något om framtida leverans tider? Jag fick ett rätt svävande svar. En vanlig 103a är nu 26 veckor men på frågan om 103 classic C så skulle den levereras i december.Oklart, kunde inte se/höra ironi dock, känslan var mer ”varför skulle man vilja ha ett manuellt verk när automatiska är ”bättre”” - jag slogs för ”heritage” men jag vet inte om det gick fram…
Men i stort tycker jag ändå dom gjorde ett bra intryck och verkligen ville lyssna på feedback!
103 c monteras i AsienFrågade du något om framtida leverans tider? Jag fick ett rätt svävande svar. En vanlig 103a är nu 26 veckor men på frågan om 103 classic C så skulle den levereras i december.
Dom ”lovade” normala leveranstider från Q1-23 - då skulle backlog vara hanterad och ”kapacitet” vara på plats… (men det fanns nog osäkerhet där)Frågade du något om framtida leverans tider? Jag fick ett rätt svävande svar. En vanlig 103a är nu 26 veckor men på frågan om 103 classic C så skulle den levereras i december.
Vilken tunnis!Angående höjd på klockor. Jag har aldrig stört mig på mina kronografer som mäter in på 15,5 mm och liknande. Men den här tunna rackaren på 10,6 mm känns oerhört smidig och lövtunn i jämförelen. Lite farligt nästan för trehandare är lite för enkelt.
Kina??103 c monteras i Asien
Skoja såklart. Har inte en susning men det är klart att det görs i Tyskland
Och i plast?
Det säger du nu när jag redan vräkt i mig en burk valium och börjat leta hjärtstartareSkoja såklart. Har inte en susning men det är klart att det görs i Tyskland
Slå till på ett Alligator direkt!På torsdag borde jag få hem gummibandet till denna, håller på att psykiskt förbereda mig redan nu för vad som komma skall
Ser inte utmaningen i att försöka kränga på ett sådant, fegt ju!Slå till på ett Alligator direkt!
Kommer bli superfint med gummi på UX:en! Inget att våndas för!Ser inte utmaningen i att försöka kränga på ett sådant, fegt ju!
Aldrig haft problem att skifta band på UX faktiskt. Så det kommer gå galantPå torsdag borde jag få hem gummibandet till denna, håller på att psykiskt förbereda mig redan nu för vad som komma skall
Fan @Jamterik du är verkligen sämst på att fotografera.Nä, man kanske skulle ta och göra sig av med alla andra. Denna är ju perfekt!
Med Sinns egna silikonband så har jag haft problem varje gång, så rackarns tightAldrig haft problem att skifta band på UX faktiskt. Så det kommer gå galant
Nu ska vi vara snälla, det är tanken som räknas.. Varför inte en gissningstävling om vilken modell han fotograferat?Fan @Jamterik du är verkligen sämst på att fotografera.
Jag trodde det var en sådan där tysk ebay-bildNu ska vi vara snälla, det är tanken som räknas.. Varför inte en gissningstävling om vilken modell han fotograferat?