• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Tur att jag har en manuell SINN 103 tunn boett och kanon mysig att dra upp på dass.

IMG_E0622.JPG
Vad mäter den?

Hoppas de var ironiska för det där var bland det dummaste jag hört. Har man ett gäng automatare så vet man precis hur det är att dra upp dem oavsett. Med skruvade kronor dessutom. (Vägrar winder)
Oklart, kunde inte se/höra ironi dock, känslan var mer ”varför skulle man vilja ha ett manuellt verk när automatiska är ”bättre”” - jag slogs för ”heritage” men jag vet inte om det gick fram…

Men i stort tycker jag ändå dom gjorde ett bra intryck och verkligen ville lyssna på feedback!

Oklart, kunde inte se/höra ironi dock, känslan var mer ”varför skulle man vilja ha ett manuellt verk när automatiska är ”bättre”” - jag slogs för ”heritage” men jag vet inte om det gick fram…

Men i stort tycker jag ändå dom gjorde ett bra intryck och verkligen ville lyssna på feedback!
Frågade du något om framtida leverans tider? Jag fick ett rätt svävande svar. En vanlig 103a är nu 26 veckor men på frågan om 103 classic C så skulle den levereras i december.

Tillbaka
Topp