Rätt stift gör susen. I mitt fall lätt böjda.Med Sinns egna silikonband så har jag haft problem varje gång, så rackarns tight
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rätt stift gör susen. I mitt fall lätt böjda.Med Sinns egna silikonband så har jag haft problem varje gång, så rackarns tight
Vi får tro dig på ditt ord. Skojja bara, det syns.Rätt datum iallafall...
Bäst hittills
Iof, allt måste vara bättre än den första...Bäst hittills
True that! Ska bara överleva nov-jan.....Nästa år kommer solen tillbaka. Det blir trevligt.
Februari också!True that! Ska bara överleva nov-jan.....
Och när jag tänker efter; Mars också.Februari också!
För långt fram i tiden för att spekulera. Just nu i bilen utanföret ett skittråkigt shoppingcenter.
Så fick det bli!Förr eller senare kommer det sluta med att du beställer en länk. Tro mig, det är bara så det är med 556. Länken balanserar både vikten och utseendet på ett utomordentligt sätt. Så du kan lika gärna klicka hem en redan nu och bespara dig en massa experimenterande.
Snyggt!!Så fick det bli!
Riktigt, riktigt snyggt! Passar perfekt ihop.Så fick det bli!
Instämmer i hyllningskörenSå fick det bli!
Den tycker jag inte var vidare snygg faktiskt
Ny limiterad japanare om 100ex, 356 Euroflieger III
Nej, det håller jag med om, men den är destro!Den tycker jag inte var vidare snygg faktiskt
Håller med, helt fantasilös. Fruktar att dom kommer med en specialare för Sverige som är polkagris randigDen tycker jag inte var vidare snygg faktiskt
Fast, erkänn, du skulle köpa den!!Håller med, helt fantasilös. Fruktar att dom kommer med en specialare för Sverige som är polkagris randig
Alltså… det här var ju rätt läckert ändå…
Ny limiterad japanare om 100ex, 356 Euroflieger III
Ascool juDen tycker jag inte var vidare snygg faktiskt