Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Detta är en riktig favorit. Var sååå nära att köpa en sådan.En smula mindre färgglatt än dagens släpp.
Brun alligator? Nej förresten svart haj rekommenderas.Nä färgglatt är inget för en surgubbe som jag
Sinn 815 tror jagVad har Sinns motsvarighet för ref. nr? Någon som vet? Den har iaf samma boett.
Tack för snabbt svar!Sinn 815 tror jag
HissNya kläder till 180an, hiss eller diss?
Tja man kanske vänjer sig. Tror ett Alligator bund från ABP passar bättreNya kläder till 180an, hiss eller diss?
MegahissNya kläder till 180an, hiss eller diss?
Mest imponerad av skärpan i bilderna. Vad tycker du själv om bundet?Nya kläder till 180an, hiss eller diss?
Det sitter perfekt!Mest imponerad av skärpan i bilderna. Vad tycker du själv om bundet?
Trots min skeptiska inställning gentemot bund så är det tveklöst snorsnyggt med vit tavla på den bandkulören! 9/10 Hiss/Pripps blå 2,8%.Nya kläder till 180an, hiss eller diss?
Förstår det. Posta även i bundtråden.Med tanke på att jag lyckades få till ett par bra bilder igår utmanar jag ödet med en till! Ruskigt nöjd med denna combo.
Snyggt. Grattis!Första klocksnackinlägget får bli en bild på nyförvärvet. Kan för övrigt verkligen tipsa om Eriksson Urhandel! Trevlig helg alla.
Tack och bock!Och välkommen in i fördärvet
Vi får se vad du säger om 1 år när du har börjat ta sms lån för att köpa fler Sinn! Hur som, hjärtligt välkommen till oss!Tack och bock!
Kul. Grattis. Blir nästa klocka en 103a med alligatorband?Första klocksnackinlägget får bli en bild på nyförvärvet. Kan för övrigt verkligen tipsa om Eriksson Urhandel! Trevlig helg alla.
Haha!! Jag är som tur är inte ny i klocksvängen, så mina sms-lånsdagar är över! Tack!Vi får se vad du säger om 1 år när du har börjat ta sms lån för att köpa fler Sinn! Hur som, hjärtligt välkommen till oss!
Det hade varit något! Men efter att ha sålt av successivt är planen att hålla mig till denna och ett par andra framöver (jag vet, famous last words…).Kul. Grattis. Blir nästa klocka en 103a med alligatorband?
VA??? kan man sälja klockorDet hade varit något! Men efter att ha sålt av successivt är planen att hålla mig till denna och ett par andra framöver (jag vet, famous last words…).