• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Fick tips om att prova MN-strap igår och letade på det jag hade. Har inte använt det på väldigt länge och alltid tyckt att det varit lite för långt vilket gjort att det känts lite bulkigt på armen. Så jag började med att korta av det till en bekvämare längd.
Tycker faktiskt att MN var en bra kombo :)
DSC_2990.JPG
DSC_2994.JPG

Håller med @Clark Kent om att ett svart skulle kunna funka bra, kanske med en söm i khaki?

Sitter på jobbet och lyssnar på @yonsson intervju med Mr Shuji och påminns om hur trevligt detta forum är och kan vara. Med stor tillväxt och många medlemmar kommer det in lite skit ibland.
Sinneristerna i denna tråd håller humöret på topp så jag tycker att ni är värda en bild på forumets snyggaste Sinn :blackeye:

IMG_7148.JPG

Sitter på jobbet och lyssnar på @yonsson intervju med Mr Shuji och påminns om hur trevligt detta forum är och kan vara. Med stor tillväxt och många medlemmar kommer det in lite skit ibland.
Sinneristerna i denna tråd håller humöret på topp så jag tycker att ni är värda en bild på forumets snyggaste Sinn :blackeye:

IMG_7148.JPG

Ja den där är vacker. Men jag tror vi har fler värdiga aspiranter på titeln. Hur är det, är det någon som har fått hem en BLU1? Den borde ligga bra till!

Jag är helt mållåst på en annan klocka för tillfället. Men varje gång jag går in i den här tråden blir jag stört sugen på en Sinn igen.

Sinn ligger på god tvåa i min framtida låda.

Frågan är bara vilken. Pandan här ovan som @sinner posta var ju förjävla trevlig rent ut sagt.

Vilken Sinn skulle ni välja som er enda om ni var tvungna att bara ha en?

Just nu lutar det åt en EZM3 för min del. Men det är svårt!

Jag är helt mållåst på en annan klocka för tillfället. Men varje gång jag går in i den här tråden blir jag stört sugen på en Sinn igen.

Sinn ligger på god tvåa i min framtida låda.

Frågan är bara vilken. Pandan här ovan som @sinner posta var ju förjävla trevlig rent ut sagt.

Vilken Sinn skulle ni välja som er enda om ni var tvungna att bara ha en?

Just nu lutar det åt en EZM3 för min del. Men det är svårt!
Jag skulle nog välja en U2. Den känns som en mångsidig klocka jag skulle kunna leva länge med!
U2-SDR_V.jpg

IMG_7148.JPG
Den är bra fin den där, men en 102 tror jag vinner på upploppet ;)

Har postat bilderna tidigare, men nytillkomna i tråden kanske har missat. Om man skulle sitta på den här Sinn-kvartetten skulle det kännas.....hmmm....sehr schööööön :)

somixu.jpg

Hade man dessutom ägt hela den här väskan så skulle det vara game over i samlandet!!! Sinn "Bund-varianterna" är också mumma.

d88f0d6c7aaabff15d039d6f65351c24.jpg
Som ett Sinnmuseum, helt galet!

Tillbaka
Topp