Intressant att han svarar på första inlägget i tråden också ;-) det är ju några år gammalt….Är detta en annons?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Intressant att han svarar på första inlägget i tråden också ;-) det är ju några år gammalt….Är detta en annons?
Det är är inte ubåtsstål i 757.Tja!
Har en exakt sådan (Sinn 757.3110 DuoChrono) som jag funderar på att sälja/byta. Det är en cool klocka som är fullpackad med Sinn’s special tech men lite för stor för min smak..
Deras Tegiment behandlade ubåts stål är ju helt sjukt, jag har haft den ett tag nu och där är knappt en enda hairline någonstans, Det är nog den mest stryktåliga klocka du kan hitta på marknaden!
Typ.... Helt rätt av dig!Det är är inte ubåtsstål i 757.
Haha gult kort på den alltså
Ja det stämmer ju inte, detta är en av de trevligaste trådarnaHaha gult kort på den alltså
Jag är rookie här, ingen aning om att det var första inlägget.Intressant att han svarar på första inlägget i tråden också ;-) det är ju några år gammalt….
Varför skriver man ett sånt inlägg?Jag hade kunnat tänka mig en Sinn. Om dom inte var så fula. Ba dum tss.
Läs mellan raderna istället; ”Bara ge mig mina 50 inlägg så jag kan lägga upp en annons här också & bli av med skiten..”
Du vet att detta är en rätt trevlig tråd va? Om du vill trolla här så kommer du att få det jobbit, att börja med ett sånt inlägg är i mitt tycke riktigt korkat. Om det var ett skämt så bör du ha byggt upp en renommé före du testar det. Hade @Dr. D eller någon annan som hängt här länge slängt in det inlägget så hade det blivit ett gapskratt, du framstår bara som dum. Det kan väl ändå inte ha varit din mening? Om du nu inte är rent korkad förstås, det är ju faktiskt möjligt, jag "känner" inte dig.Jag hade kunnat tänka mig en Sinn. Om dom inte var så fula. Ba dum tss.
Bäste @Jamterik, du är Klock som en bok. Amen.Du vet att detta är en rätt trevlig tråd va? Om du vill trolla här så kommer du att få det jobbit, att börja med ett sånt inlägg är i mitt tycke riktigt korkat. Om det var ett skämt så bör du ha byggt upp en renommé före du testar det. Hade @Dr. D eller någon annan som hängt här länge slängt in det inlägget så hade det blivit ett gapskratt, du framstår bara som dum. Det kan väl ändå inte ha varit din mening? Om du nu inte är rent korkad förstås, det är ju faktiskt möjligt, jag "känner" inte dig.
Hur som, ett råd, gör om gör rätt, om du vill hänga här, gör gärna det och varmt välkommen med en annan inledning. Frid broder.
Såg det, har tyvärr inte möjlighet denna gången.Den 8 december är det AV hos @ERIKSON URHANDEL. Tycker det är ett perfekt tillfälle att samla lite folk från tråden på litet GTG. Var alldeles för många som fegade ur förra gången.
Fasen vad jag tycker den klockan är häftigMorrn morrn! VAB idag, annars hade det morrn bra mycket tidigare .
Javisst är den!Fasen vad jag tycker den klockan är häftig
U50 är också en fin klocka men är ju så mycket vanligare. Tänker att den alltid kommer finnas kvar i framtiden om behov uppkommer. Ezm7 är så mycket mer speciellJavisst är den!
Ovanlig sinn med mycket sinn teknologi, finns väldigt mycket att gilla med den!
Har dock haft osunda tankar det sista, är väldigt sugen på en u50 och har haft en u1 tidigare men den var för stor och tung för mig. Tror en u50 hade vart perfekt men har väldigt svårt för att göra mig av med denna, risken att jag kommer ångra mig är stor, tiden får utvisa
Du har så rätt så! Ezm7 är klart en roligare, unikare och ovanligare modell än u50. Bättre å komplettera med en u50 om behovet uppstår iställetU50 är också en fin klocka men är ju så mycket vanligare. Tänker att den alltid kommer finnas kvar i framtiden om behov uppkommer. Ezm7 är så mycket mer speciell
Bästa Sinnister,Den 8 december är det AV hos @ERIKSON URHANDEL. Tycker det är ett perfekt tillfälle att samla lite folk från tråden på litet GTG. Var alldeles för många som fegade ur förra gången.
Hade väl varit väldigt trevligt! Vi får försöka få ihop nått framåt vårkanten tänker jag!Bästa Sinnister,
Perhog menar Väl, men till vår lilla butik kan vi inte bjuda in fler än enbart våra kunder och vi är fullbelagda redan, ett 50 tal kommer.
Men vill ni ha en GTG hos oss framledes, självklart så har vi det då
Med hopp om er förståelse berörande utrymmets begränsningar
AbsolutHade väl varit väldigt trevligt! Vi får försöka få ihop nått framåt vårkanten tänker jag!
Sorry för mitt inlägg. Trodde i min enfald att alla Sinister var kunder hos @ERIKSON URHANDELBästa Sinnister,
Perhog menar Väl, men till vår lilla butik kan vi inte bjuda in fler än enbart våra kunder och vi är fullbelagda redan, ett 50 tal kommer.
Men vill ni ha en GTG hos oss framledes, självklart så har vi det då
Med hopp om er förståelse berörande utrymmets begränsningar
Den var som sagt rätt trevlig!Någon som gillar design??
Accessoires & Schmuck gebraucht kaufen | kleinanzeigen.de
Kleinanzeigen: Accessoires & Schmuck gebraucht kaufen - Jetzt in Oberhausen finden oder inserieren! - kleinanzeigen.dewww.ebay-kleinanzeigen.de
Lätt udda, rätt frän.
Varför är du arg på stackars 104an?Klockdjävel!!
För att den alltid myglar sig upp på armen!!Varför är du arg på stackars 104an?