Du får väl ta med dig vakt taxen så blir du inte av med någotJojo, ring till någon kul kille som vill hjälpa oss med att bli av med uren oxå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får väl ta med dig vakt taxen så blir du inte av med någotJojo, ring till någon kul kille som vill hjälpa oss med att bli av med uren oxå!
Lång tråd på uhrforum om jag inte är ute och cyklar - inget bekräftat men..Du minns nog rätt, jag minns samma sak
Stora klocka, stort SUG märkeBra SUG märke på din!
Tog ett tag innan man lyckades slita loss 358:an från handleden men 144 på 22mm läder har helt ok mysfaktor också.
Är ni i Sunbyberg/Sthlm utanför arbetstid så dyker jag säkerligen upp.Ser verkligen fram emot att få se den där live om det är så att du kommer på gtg
Är glaset plant eller kupat på 158?Idag var det kyligt, men 158:an måste rastas!
Det är kupat plexiglas. Det sticker i varje fall upp om man säger så. Det är dock planare än på tex Speedyn vars hesalit har en lite "bubbligare" look.Är glaset plant eller kupat på 158?
väldigt trevlig klocka, är nog den Sinn jag använt mestIdag var det kyligt, men 158:an måste rastas!
@JamterikVem var det som köpte länkar från US till 356/556?
Gillar inte riktigt F-länken till min 556 så funderar på att komplettera med annan länk
Rekommenderar US starkt.Vem var det som köpte länkar från US till 356/556?
Gillar inte riktigt F-länken till min 556 så funderar på att komplettera med annan länk
Tror du att de verkligen passar 556?Rekommenderar US starkt.
Annars tar jag gärna över och testar på 556Fick ett litet paket av ovan nämnda @Jamterik idag
Tyvärr fick jag den inte att passa 104an vid ett snabbt test. Gör ett mer seriöst försök senare ikväll
Enligt hemsidan så påstås det såTror du att de verkligen passar 556?
Fuck, låg dom i asken?