• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Dr. D

Patek
2-Faktor
Kan man ha glasögon på en mobil?? Använder inte glasögon själv :)
Japp ;)

5F26A9F1-65C8-44F4-81CB-50237FD091D1.jpeg
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Du har ingen ungdom i närheten som kan kolla på det?
Min dotter lyckas alltid ta otroligt mycket bättre bilder med min mobil än jag.
Obs obs!
Jag säger inte att det är du är dålig på att fota! Tänkte mest att 15-20 åringar är så grymma på mobiler 😀

Mitt 50-åriga jag klarar ju av att ta dugliga bilder med min Huawei. Så i det här fallet är det troligtvis inte skit bakom spakarna som är orsaken 😄

Det är alltså inte en zoomad bild utan zoomen är efter att bilden är tagen. Men blir samma resultat om man beskär bilden och zoomar på det sättet.
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Äntligen i min ägo och Sinn trion är komplett.
Den är precis så bra som jag har hoppats och jag tycker inte alls att den känns för hög. Fina proportioner och sitter som en smäck på handleden!

Stort tack till @ERIKSON URHANDEL

ECF74730-13D9-47BC-B582-D35F9C1B0126.jpeg
Snyggt!

Snabbt samlat 😉

Tycker akrylglaset gör att själva klockan känns tunnare och de mm som kupolen bygger inte känns lika markant
 

Andreas_Åkerlund

Cartier
2-Faktor
Snyggt!

Snabbt samlat 😉

Tycker akrylglaset gör att själva klockan känns tunnare och de mm som kupolen bygger inte känns lika markant
Jag är kanske lite extrem i mina idéer ( nu Sinn) 😂

Jag har sagt till mig själv att jag skall uppskatta vad jag har i ett år åtminstone innan mer inhandlas, men det hade ju suttit fint med en UX gsg9 i svart……
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Jag är kanske lite extrem i mina idéer ( nu Sinn) 😂

Jag har sagt till mig själv att jag skall uppskatta vad jag har i ett år åtminstone innan mer inhandlas, men det hade ju suttit fint med en UX gsg9 i svart……
Gillar min mkt. Pvd är dessutom fantastiskt tålig.
Men en sak att ha med sig, den är väldigt svart.

Jag ångrar mig absolut inte men skulle jag överväga någon annan hade jag funderat på SDR med tegiment
 

Andreas_Åkerlund

Cartier
2-Faktor
Gillar min mkt. Pvd är dessutom fantastiskt tålig.
Men en sak att ha med sig, den är väldigt svart.

Jag ångrar mig absolut inte men skulle jag överväga någon annan hade jag funderat på SDR med tegiment
Tål att funderas på. Jag tycker att din svarta är vansinnigt ball på den gröna Canvas remmen du postade bild på häromdagen. Jag som många andra har köpt en G - shock för att täcka ” det tuffa behovet” men känner noll för en digital klocka.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Hörde jag Sinn-gtg??

Japp, där en stenhård Ezm2 GSG9 skulle vara en av höjdpunkterna :)

Jag var hos Erikson idag och vi kan planera datum utan att ta med ett eventuellt besök från Sinn´s representanter i beaktande. Men tycker fortsatt att det vore trevligt om vi kan ta det när våren är i antågande och åtminstone definitivt efter Sinn´s nya släpp den 22/2. Vore kul om nyheterna hittar till Sumpan innan gtg.
 

perhog

Audemars
2-Faktor
Japp, där en stenhård Ezm2 GSG9 skulle vara en av höjdpunkterna :)

Jag var hos Erikson idag och vi kan planera datum utan att ta med ett eventuellt besök från Sinn´s representanter i beaktande. Men tycker fortsatt att det vore trevligt om vi kan ta det när våren är i antågande och åtminstone definitivt efter Sinn´s nya släpp den 22/2. Vore kul om nyheterna hittar till Sumpan innan gtg.
Ska vi vänta på att februarinyheterna finns hos Erikson då blir det inget GTG förän i höst, annar tycker jag att våren vore trevlig tex början aprill slutet mars :)

Om alla tar med sina välfyllda klocklådor blir det ändå en hel del att titta på :p
 

Jamterik

Audemars
2-Faktor
Ska vi vänta på att februarinyheterna finns hos Erikson då blir det inget GTG förän i höst, annar tycker jag att våren vore trevlig tex början aprill slutet mars :)

Om alla tar med sina välfyllda klocklådor blir det ändå en hel del att titta på :p
Jojo, ring till någon kul kille som vill hjälpa oss med att bli av med uren oxå! 😱
 
Topp