Det blev väl också ännu bättre när du tog bort plasten på glasögonen?När min ifåne tog dåliga bilder för ett par år sedan löstes problemet med att ta bort skyddsplasten på linsen, vid ett senare tillfälle gorde en rengöring av linsen underverk..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blev väl också ännu bättre när du tog bort plasten på glasögonen?När min ifåne tog dåliga bilder för ett par år sedan löstes problemet med att ta bort skyddsplasten på linsen, vid ett senare tillfälle gorde en rengöring av linsen underverk..
Kan man ha glasögon på en mobil?? Använder inte glasögon självDet blev väl också ännu bättre när du tog bort plasten på glasögonen?
JappKan man ha glasögon på en mobil?? Använder inte glasögon själv
Ingen skräll att du lämnat plasten påNär min ifåne tog dåliga bilder för ett par år sedan löstes problemet med att ta bort skyddsplasten på linsen, vid ett senare tillfälle gorde en rengöring av linsen underverk..
Hadde ingen aning om att det satt en plastflärp på linsen, var en kompis som påpekade detIngen skräll att du lämnat plasten på
Du har ingen ungdom i närheten som kan kolla på det?
Min dotter lyckas alltid ta otroligt mycket bättre bilder med min mobil än jag.
Obs obs!
Jag säger inte att det är du är dålig på att fota! Tänkte mest att 15-20 åringar är så grymma på mobiler
Snyggt!Äntligen i min ägo och Sinn trion är komplett.
Den är precis så bra som jag har hoppats och jag tycker inte alls att den känns för hög. Fina proportioner och sitter som en smäck på handleden!
Stort tack till @ERIKSON URHANDEL
Äntligen i min ägo och Sinn trion är komplett.
Den är precis så bra som jag har hoppats och jag tycker inte alls att den känns för hög. Fina proportioner och sitter som en smäck på handleden!
Stort tack till @ERIKSON URHANDEL
Jag är kanske lite extrem i mina idéer ( nu Sinn)Snyggt!
Snabbt samlat
Tycker akrylglaset gör att själva klockan känns tunnare och de mm som kupolen bygger inte känns lika markant
Gillar min mkt. Pvd är dessutom fantastiskt tålig.Jag är kanske lite extrem i mina idéer ( nu Sinn)
Jag har sagt till mig själv att jag skall uppskatta vad jag har i ett år åtminstone innan mer inhandlas, men det hade ju suttit fint med en UX gsg9 i svart……
Tål att funderas på. Jag tycker att din svarta är vansinnigt ball på den gröna Canvas remmen du postade bild på häromdagen. Jag som många andra har köpt en G - shock för att täcka ” det tuffa behovet” men känner noll för en digital klocka.Gillar min mkt. Pvd är dessutom fantastiskt tålig.
Men en sak att ha med sig, den är väldigt svart.
Jag ångrar mig absolut inte men skulle jag överväga någon annan hade jag funderat på SDR med tegiment
Trist och lite oväntat. Men det finns väl något rykte om en ny 903a? Eller så minns jag fel
Du minns nog rätt, jag minns samma sakTrist och lite oväntat. Men det finns väl något rykte om en ny 903a? Eller så minns jag fel
JaHörde jag Sinn-gtg??
Trist och lite oväntat. Men det finns väl något rykte om en ny 903a? Eller så minns jag fel
Hörde jag Sinn-gtg??
Ska vi vänta på att februarinyheterna finns hos Erikson då blir det inget GTG förän i höst, annar tycker jag att våren vore trevlig tex början aprill slutet marsJapp, där en stenhård Ezm2 GSG9 skulle vara en av höjdpunkterna
Jag var hos Erikson idag och vi kan planera datum utan att ta med ett eventuellt besök från Sinn´s representanter i beaktande. Men tycker fortsatt att det vore trevligt om vi kan ta det när våren är i antågande och åtminstone definitivt efter Sinn´s nya släpp den 22/2. Vore kul om nyheterna hittar till Sumpan innan gtg.
Jojo, ring till någon kul kille som vill hjälpa oss med att bli av med uren oxå!Ska vi vänta på att februarinyheterna finns hos Erikson då blir det inget GTG förän i höst, annar tycker jag att våren vore trevlig tex början aprill slutet mars
Om alla tar med sina välfyllda klocklådor blir det ändå en hel del att titta på