Ja, 857an är dålig på spritenMen det är iaf du som dricker och inte 857? Försiktig med kniven nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, 857an är dålig på spritenMen det är iaf du som dricker och inte 857? Försiktig med kniven nu!
Torkat renkött?? Ge hit en bitJag är dålig på att bifoga bilder när jag dricker...
Det här är inte för nå aligatortemmarTorkat renkött?? Ge hit en bit
Snygg klockaEn helt vanlig lördag i Köpenhamn.
Den är faktiskt riktigt trevlig. Tequilan alltså.Snygg klocka
Äcklig dricka
Inte så dumt i fjällen heller. Klockan väntar dock i stugan.En helt vanlig lördag i Köpenhamn.
Mums!Inte så dumt i fjällen heller. Klockan väntar dock i stugan.
Åh gud vad sugen jag blev på någon mezcal! Synd att man är för lat för att gå till systemet.En helt vanlig lördag i Köpenhamn.
Finns en helt underbar tequila/mezcal butik 500 m från min dotters lgh. Brukar bli dyrt.Åh gud vad sugen jag blev på någon mezcal! Synd att man är för lat för att gå till systemet.
Griiisen!!Dåligt med bilder så fotar lite 756.
Den passar bäst på länk
Om du någonsin tröttnar så hör av dig. Och ta det lagom lugnt i CPH.En helt vanlig lördag i Köpenhamn.
Extrapoäng för synkningennär kvinnorna i huset förbereder sig för melodifestivalen, skruvar jag på de få klockor jag har hemma. Två guldkorn finns dock:
Torsdagsbling!
Stort tack till Martin på @ERIKSON URHANDEL som nästan oförskämt snabbt monterade på länken
Någon här inne som på Erikson vid 13:30?
Den satt grymt bra på länk!
Tror den skulle bli riktigt bra på F-länken.
@Clark Kent Tror gör man i körkan!
Visade sig att jag hade galet få skott på Klassik 12 med F-länk, men här är två (risiga) foton:
Den blir galet blingig. Rentav för mycket.. Men har nästan bara borstade länkar på de övriga klockor, vilket gör det lite kul att slänga på den emellanåt.
Överväger faktiskt en H-länk också, men klipper nog en då jag köper nästa 104. För det lär ju ske, förr eller senare..
Kan ta bättre bilder nästa gång jag skickar på länken. Just nu: Svart kalv, rockat den idag:
Ha en fin kväll, och fint att du är tillbaka!
Ursäkta men det var den jävligaste Sinn jag sett . Men plus för att dom glömde bort datumet. Fick leta en stund men det verkar så.Varje gång den här dyker upp i flödet tänker jag att jag definitivt kommer att slå till om den en dag blir till salu till ett rimligt pris. En conversation piece minst sagt
Ursäkta men det var den jävligaste Sinn jag sett . Men plus för att dom glömde bort datumet. Fick leta en stund men det verkar så.
2500usd - finns i Hongkong, vill du ha kontaktenMen jag kanske skulle klippa en 856 Cathay Pacific i titan om det skulle dyka upp en till vettigt pris. Och den kanske inte är så jättemycket bättre .
Haha har kvar den. Rod Provan eller hur?2500usd - finns i Hongkong, vill du ha kontakten
Det där såg ju jätteenkelt ut . 22mm stift?Länkdags för UX.
Näpp - körde 21mm.Det där såg ju jätteenkelt ut . 22mm stift?
På 13 är det jättetight och skitsvårt att demontera länken. Får pressa båda stiftändarna absolut i botten och då är det på 1/100 dels millimetern att det ska gå och då får inget dra snett. Ska testa med 19mm om jag någonsin tar av mig den och byter till länk .Näpp - körde 21mm.
Tror nästan det kan vara värre om stiften råkar böja sig lite.På 13 är det jättetight och skitsvårt att demontera länken. Får pressa båda stiftändarna absolut i botten och då är det på 1/100 dels millimetern att det ska gå och då får inget dra snett. Ska testa med 19mm om jag någonsin tar av mig den och byter till länk .