Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Honestly, I think it looked better with the black bezelSomeone in another forum asked for more pics of the U50 Pro with the steel bezel, so might as well share here too:
It does, but personally I think the steel bezel gives it such a different stark look.. besides, this the best way to avoid scratches to the coating on the bezelHonestly, I think it looked better with the black bezel
Agree,It does, but personally I think the steel bezel gives it such a different stark look.. besides, this the best way to avoid scratches to the coating on the bezel
jo@perhog Är kronan S-märkt på din 103 med bara datum?
Min har det.@perhog Är kronan S-märkt på din 103 med bara datum?
Då är vi redo inför OWG March
Då är vi redo inför OWG March
Jaa lång väntan, ska jag försöka göra mitt bästa att inte sälja den innan marsHm, 19:e februari. 9 lååååååånga dagar kvar tills OWG March ens börjar
Men en riktigt cool referens som dessutom är discontinued. Har du gummi till den också? Har för mig att den hade åtminstone vitt en gång i tiden.
Jaa lång väntan, ska jag försöka göra mitt bästa att inte sälja den innan mars
Tyvärr inte, gummit behöll någon tidigare säljare, så har bara länk till den. Ett gummi hade varit trevligt till mars!
Bara att ge efterJaa lång väntan, ska jag försöka göra mitt bästa att inte sälja den innan mars
Tyvärr inte, gummit behöll någon tidigare säljare, så har bara länk till den. Ett gummi hade varit trevligt till mars!
kan bara hålla med dig. Sinns viklås är avsedda för betydligt tjockare band, dessutom är de på tok för dyraVarit sugen på att testa viklås på läder en stund och när det dök upp på K&S så slog jag till.
Varit lite försiktig efter att jag läste @perhog s synpunkter efter att han köpt ett för något år sedan.
Måste tyvärr säga att jag inte är särskilt imponerad. Original viklås på originalband borde rimligen vara bättre än så här. Hade nog gått in två band genom genom det spännet. Tycker även spännet inte sitter ultimat mot ”knapparna”.
Jag köpte till ett annat märke men gillade inte riktigt konceptetkan bara hålla med dig. Sinns viklås är avsedda för betydligt tjockare band, dessutom är de på tok för dyra
Testa ABP, Omega, Heuer eller breitling så får du viklås som är bekväma och fungerar braJag köpte till ett annat märke men gillade inte riktigt konceptet
Omegas är bra.Testa ABP, Omega, Heuer eller breitling så får du viklås som är bekväma och fungerar bra
Japp det är ett riktigt viklås liksom Heuer och Breitling. Sinns Är Vikihop lås från båda sidor med dålig passformOmegas är bra.
Jo en helt annan konstruktion som är bekvämare.Japp det är ett riktigt viklås liksom Heuer och Breitling. Sinns Är Vikihop lås från båda sidor med dålig passform
Helt klart en brist från SINN.. Ett utmärkt exempel på ett bra viklås som kan användas till vanliga band är Breitling där man kombinerat ett viklås med vanligt C spänne vilket ökar valmöjligheten för olika band. Omega tex måste man ha ett speciellt band som passar deras viklås.Jag anade att det skulle vara på det sättet men eftersom jag köpte ett bra band inklusive viklås för lite pengar var det inte farligt.
Min besvikelse är mest ur varumärkessynpunkt och brist på känsla från tillverkaren
Sorry för OTHelt klart en brist från SINN.. Ett utmärkt exempel på ett bra viklås som kan användas till vanliga band är Breitling där man kombinerat ett viklås med vanligt C spänne vilket ökar valmöjligheten för olika band. Omega tex måste man ha ett speciellt band som passar deras viklås.
Såklart du ska köra den! Fler här i tråden som kommer köra Sinn under OWGM?Jag tror det blir OWGM med 356 i år