• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

EE871684-AA0E-4FA2-A07D-F6A92D38FB49.jpeg
9043591D-4F2C-4292-BA87-EF9D7B8ACBA6.jpeg

Edit: det är ju MIT idag!
BC48CAA1-FB13-4AAE-97E5-59AEBE7B1C16.jpeg
 
Har du vetskap om hur långt planeringen kommit? hur många tänker besöka eventet, vem håller i planeringen om @Clark Kent är indisponibel för tillfället... osv..
Eftersom @ERIKSON URHANDEL ställer upp så vore det trevligt om vi kommer fler än 3-4 st.. Vi kan inte kräva vad som helst av våran Sinn AD. Det är inte långt kvar till den 11/5.
Blir det ingen större uppslutning kanske vi kan träffas ett fåtal, besöka @ERIKSON URHANDEL i samlad tropp och därefter besöka något lokalt kaffe. Är själv dålig på fikaställen i sumpan (kommer från landet en bit väster om människobyn)

suktar ned en arkivbild..

1682020447764.jpeg
 
Har du vetskap om hur långt planeringen kommit? hur många tänker besöka eventet, vem håller i planeringen om @Clark Kent är indisponibel för tillfället... osv..
Eftersom @ERIKSON URHANDEL ställer upp så vore det trevligt om vi kommer fler än 3-4 st.. Vi kan inte kräva vad som helst av våran Sinn AD. Det är inte långt kvar till den 11/5.
Blir det ingen större uppslutning kanske vi kan träffas ett fåtal, besöka @ERIKSON URHANDEL i samlad tropp och därefter besöka något lokalt kaffe. Är själv dålig på fikaställen i sumpan (kommer från landet en bit väster om människobyn)

suktar ned en arkivbild..

1682020447764.jpeg
Vet tyvärr inte hur långt @Clark Kent kom i planeringen mer än att samla in intressenter, han skulle ju skicka ut ett meddelande när det närmade sig sa han, han hade ju också rekat en restaurang. Har också dålig koll på Sumpan förutom omnipollos kyrka och är ju även jag tillresande med dryga 60 mil till storstan.
 
Har du vetskap om hur långt planeringen kommit? hur många tänker besöka eventet, vem håller i planeringen om @Clark Kent är indisponibel för tillfället... osv..
Eftersom @ERIKSON URHANDEL ställer upp så vore det trevligt om vi kommer fler än 3-4 st.. Vi kan inte kräva vad som helst av våran Sinn AD. Det är inte långt kvar till den 11/5.
Blir det ingen större uppslutning kanske vi kan träffas ett fåtal, besöka @ERIKSON URHANDEL i samlad tropp och därefter besöka något lokalt kaffe. Är själv dålig på fikaställen i sumpan (kommer från landet en bit väster om människobyn)

suktar ned en arkivbild..

1682020447764.jpeg
Jag trodde att jag skulle kunna jobba på distans då, men fick ett projektansvar på halsen, så jag måste tyvärr avstå🥺
Nu är jag dessutom Sinn-lös, men hoppas det ordnar sig framöver...
 
Ögonen på någon speciell modell?
Jag är sugen på en 103a, helst med plexi då det är mysigt och man slipper skruvade pushers.
Men med handen på hjärtat är jag sugen på en massa annat också, så man får se vad som kommer först.

Knep en GS bara timmar efter 857an rent juridiskt fått ett nytt hem, men den lånar jag bara ur KS skafferi av vandringspokaler till dess jag hittar något som lockar ännu mer😆

Ni känner nya ägaren av 857an iaf, så den är trygg.
 
Tillbaka
Topp