Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I din samling är 142 överlägsen etta. Det är en riktig Sinn.vilken är den bästa sinnen i samlingen? jag har svårt att välja. Ibland den en och ibland den andra
Blir så tydligt på din bild med båda att 857 är en stor klocka.Då får man tacka den numer Sinnlösa @SpejsMan för att han ville släppa sin nyservade 857 UTC till mig! Fantastisk klocka! På bild kan den verka lite plottrig men IRL så upplever inte jag den så. Lagom stor och ändå nätt pga att boetten är så tunn. 2893 är ju ca 1mm tunnare än 2824. Och så fick jag med fina gummiremmar också. Kan de passa på min UX också måntro?
Här fler jämförelsebilder med 857 och UX. 857 känns mindre än UX på armen då den inte är riktigt lika puckig. 856 på bild 2 är lite närmare kameran och ser liite för stor ut.Blir så tydligt på din bild med båda att 857 är en stor klocka.
Båda på gummi sommar - vinnare
Håller med. 857 känns mycket smidigare än UX och så är den lättare också!Här fler jämförelsebilder med 857 och UX. 857 känns mindre än UX på armen då den inte är riktigt lika puckig. 856 på bild 2 är lite närmare kameran och ser liite för stor ut.
Och för att anknyta till tidigare frågeställning beträffande kompabilitet mellan remmararna. Länken på bild 1 är samma länk som på bild 2. Köpt ursprungligen till UX.Håller med. 857 känns mycket smidigare än UX och så är den lättare också!
Kan nog hålla med om den, men annars det väl darkstar som känns mest retro-sinnig i mina ögon.I din samling är 142 överlägsen etta. Det är en riktig Sinn.
De där 103 orna ( jojo Klassik 12 är en 103 i min hjärna) har inte en chans mot denna håll-käften-klocka;
Håller med om det, borde dock haft andra visare för att varaKan nog hålla med om den, men annars det väl darkstar som känns mest retro-sinnig i mina ögon.
Snyggt! Villhöverkänslan för UX stiger för varje gång det postas bilderSmekmånaden fortsätter.. först ut Sinns nya textilband i svart
Gört! Segt dock med lev. Tiderna. Jag hade riktigt tur som hittade en oanvänd på chrono i exakt den utformningen jag ville haSnyggt! Villhöverkänslan för UX stiger för varje gång det postas bilder
Jag kan övertalasDu ska inte joina då @Omega21jul1969 den 11/5?
Usch vilka typer det finnsHemmakontor på eftermiddagen med 103. Elaka tungor vidhåller att just 103 är överskattad men det är såklart helt fel. Tvärtom faktiskt, den är extremt underskattad i klockvärlden
Sugen på att köpa ett svart viklås men backade snabbt pga prisetNy dag och ny hundpromenad. UX på silikon är ju så skönt! Om någon har ett svart viklås till övers så får ni gärna hojta till