• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Söndag, 1155, vi är beredda! Frågan är bara på vad??
IMG_20230514_115544.jpg
 
Finns det någon här med ca 18,5 cm handled som äger en UX och vill dela med sig av en wristshot? Jag är galet sugen nu men är orolig över att den skall se löjligt stor ut på mig. Har dragits åt mindre klockor det senaste och störta klockan i samlingen just nu mäter 38,5mm.
 
Finns det någon här med ca 18,5 cm handled som äger en UX och vill dela med sig av en wristshot? Jag är galet sugen nu men är orolig över att den skall se löjligt stor ut på mig. Har dragits åt mindre klockor det senaste och störta klockan i samlingen just nu mäter 38,5mm.

Min handled är 17-17,5 cm, fast rätt platt. Tycker inte den verkar stor alls, men jag gillar inte heller små klockor ...
IMG_3286.jpg
 
Finns det någon här med ca 18,5 cm handled som äger en UX och vill dela med sig av en wristshot? Jag är galet sugen nu men är orolig över att den skall se löjligt stor ut på mig. Har dragits åt mindre klockor det senaste och störta klockan i samlingen just nu mäter 38,5mm.
Samma size på handled men med U1, ingen skillnad mer än höjden
IMG_5885.jpeg
 
Fick min 556:a igår, I RS variant på h länk, riktigt trevlig sak!! Upplever den som nätt och smidig i förhållande till storleken.

Har också en felbeställning på väg hem, en 556i med svart läder på väg hem.
Tänkte höra om någon här intresserad av att köpa den av mig snabbt och enkelt. Annars kör jag den bara i retur.
 
Tillbaka
Topp