Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Blir t.o.m. ännu bättre när du leker jämfört med många tidigare nästan överseriösa bilder
leker med kameran![]()
![]()
klickat hem den silvriga 556 från Japan?
Kanske någon 1739
Jepp först mello, sen wm!!Nu är det hockey!![]()
Finns det någon här med ca 18,5 cm handled som äger en UX och vill dela med sig av en wristshot? Jag är galet sugen nu men är orolig över att den skall se löjligt stor ut på mig. Har dragits åt mindre klockor det senaste och störta klockan i samlingen just nu mäter 38,5mm.
Samma size på handled men med U1, ingen skillnad mer än höjdenFinns det någon här med ca 18,5 cm handled som äger en UX och vill dela med sig av en wristshot? Jag är galet sugen nu men är orolig över att den skall se löjligt stor ut på mig. Har dragits åt mindre klockor det senaste och störta klockan i samlingen just nu mäter 38,5mm.
Tack, fungerar bra tycker jag!Min handled är 17-17,5 cm, fast rätt platt. Tycker inte den verkar stor alls, men jag gillar inte heller små klockor ...
![]()
Ser bra ut, även med mer höjd.Samma size på handled men med U1, ingen skillnad mer än höjden
![]()
Har ingen själv men utifrån vad jag sett klär den sig väldigt bra på grova canvas, originalsilikon eller Isofranejag gillar absolut länken bäst men om jag vill ha något annat vad funkar till u50 ? Funkar läder /tyg eller e det gummi? Tacksam för tips
![]()
Ja det är väll typ så jag tycker också har kollat lite på bilder men då ser ju allt bra ut (inte när jag fotar ) enklast e ju att åka till Eriksson o bara testa.Har ingen själv men utifrån vad jag sett klär den sig väldigt bra på grova canvas, originalsilikon eller Isofrane
Jag skulle säga att det är inte mycket som slår sinns original silikon med viklås med snabbjustering!jag gillar absolut länken bäst men om jag vill ha något annat vad funkar till u50 ? Funkar läder /tyg eller e det gummi? Tacksam för tips
![]()
Jag kör jättemycket läder och Nato på min U1SE. Tycker det fungerar prima. Har även ett mesh som blir rätt häftigt. Har inte ens en sinn-länk till denjag gillar absolut länken bäst men om jag vill ha något annat vad funkar till u50 ? Funkar läder /tyg eller e det gummi? Tacksam för tips
![]()
Riktigt fint verkligenJag kör jättemycket läder och Nato på min U1SE. Tycker det fungerar prima. Har även ett mesh som blir rätt häftigt. Har inte ens en sinn-länk till den
![]()
![]()
Riktigt fint verkligen![]()
kan ha fel men upplever din tavla mycket lugnare än u50 ser nästan ut som allt blir snyggt på den därJag kör jättemycket läder och Nato på min U1SE. Tycker det fungerar prima. Har även ett mesh som blir rätt häftigt. Har inte ens en sinn-länk till den
![]()
![]()
kör Isofrane på UX, lysande kombo.jag gillar absolut länken bäst men om jag vill ha något annat vad funkar till u50 ? Funkar läder /tyg eller e det gummi? Tacksam för tips
![]()