tack för tipsDå får du nog köra typ Crafter blue om du vill ha vanligt spänne istället för viklås.
![Grinning face :grinning: 😀](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
tack för tipsDå får du nog köra typ Crafter blue om du vill ha vanligt spänne istället för viklås.
tackMöjligt att @Feskarns curved gummi passar?
jag ska testa det. ser bra utHär feskarns integrerade gummi med c-spänne. Visserligen på 40mm 856 men så här såg det ut. Tight att montera men lätt böjda stift så gick det bra på 856.
![]()
![]()
Tackjag ska testa det. ser bra ut![]()
Och nu börjar jag våndas över 556 i vs 556 i rs, jag tror det blev en vanlig med vit sekundvisare och den röda är ju snäppet hetare helt klart.Nämen, hittade en Sinn 556 i med svart läder på nätet. Som gjort för en beställning på Lilllördag!
Aj det var trist att inte fler kunde närvara. En öl v24 är inte omöjligtEnsam på @ERIKSON URHANDEL igår, men trevligt som alltid, lite AW-feeling i lokalen trots en one-man-show och vi snackade Sinn och andra märken. Synd att vi inte fick till någon GtG denna gång, men om någon 08-nära trådmedlem vill planera nått i närtid så fungerar hela vecka 24 för mig!
Sätt tid och plats så löser vi det!Aj det var trist att inte fler kunde närvara. En öl v24 är inte omöjligt
Slutade med att jag precis beställde en RS direkt ifrån Sinn, våndan blev för stor, dessutom hade leveranstiden sjunkit från 20 veckor till 1-2 veckor.Och nu börjar jag våndas över 556 i vs 556 i rs, jag tror det blev en vanlig med vit sekundvisare och den röda är ju snäppet hetare helt klart.
Intressant, var ju bara någon vecka sedan det var över 20v på det mesta. Dom måste ju fått en leverans av någon komponent? Borde ju innebära att det också fylls på i hyllorna hos @ERIKSON URHANDEL också….Slutade med att jag precis beställde en RS direkt ifrån Sinn, våndan blev för stor, dessutom hade leveranstiden sjunkit från 20 veckor till 1-2 veckor.
Någon som med vilket transportföretag Sinn nyttjar?
Intressant, var ju bara någon vecka sedan det var över 20v på det mesta. Dom måste ju fått en leverans av någon komponent? Borde ju innebära att det också fylls på i hyllorna hos @ERIKSON URHANDEL också….
Jag var hos erikson i måndags. Då fick dem precis en leverans från sinn och de nämnde RS modeller. Så har du inte hört med dem efter måndags så görtJapp, jag var förbi Erikson och pratade med dem för någon månad sedan när det var 20 veckor direkt ifrån Sinn.
Erikson hade inga leveransbesked alls att ge tyvärr, som jag förstod får de inte ens några utan det kommer tilldelningar lite då och då.
Hörde av mig till Erikson här i veckan när jag såg att Sinn:s leveranstider sjunkit eftersom jag hellre köper från dem än direkt av Sinn (Ska gynna svenska butiker i den mån det går!) men de hade ingen möjlighet att säga något om det skulle innebära att de också skulle få klockor snart så jag orkade inte vänta/chansa utan beställde nu.
Jag var hos erikson i måndags. Då fick dem precis en leverans från sinn och de nämnde RS modeller. Så har du inte hört med dem efter måndags så gört![]()
Den har dödat mitt jagande nästan helt.Hur länge fick du vänta på den?
Black is back!Bonusbild
Fina bilder förtjänar fullbildsbilagorBonusbild
FixatFina bilder förtjänar fullbildsbilagor![]()
Tror jag bara sett DHL när jag beställt från Sinn.Slutade med att jag precis beställde en RS direkt ifrån Sinn, våndan blev för stor, dessutom hade leveranstiden sjunkit från 20 veckor till 1-2 veckor.
Någon som med vilket transportföretag Sinn nyttjar?