• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Här feskarns integrerade gummi med c-spänne. Visserligen på 40mm 856 men så här såg det ut. Tight att montera men lätt böjda stift så gick det bra på 856.
20201204_161219.jpg


20201204_161222 (1).jpg
jag ska testa det. ser bra ut :)
 
Slutade med att jag precis beställde en RS direkt ifrån Sinn, våndan blev för stor, dessutom hade leveranstiden sjunkit från 20 veckor till 1-2 veckor.
Någon som med vilket transportföretag Sinn nyttjar?
Intressant, var ju bara någon vecka sedan det var över 20v på det mesta. Dom måste ju fått en leverans av någon komponent? Borde ju innebära att det också fylls på i hyllorna hos @ERIKSON URHANDEL också….
 
Intressant, var ju bara någon vecka sedan det var över 20v på det mesta. Dom måste ju fått en leverans av någon komponent? Borde ju innebära att det också fylls på i hyllorna hos @ERIKSON URHANDEL också….

Japp, jag var förbi Erikson och pratade med dem för någon månad sedan när det var 20 veckor direkt ifrån Sinn.
Erikson hade inga leveransbesked alls att ge tyvärr, som jag förstod får de inte ens några utan det kommer tilldelningar lite då och då.

Hörde av mig till Erikson här i veckan när jag såg att Sinn:s leveranstider sjunkit eftersom jag hellre köper från dem än direkt av Sinn (Ska gynna svenska butiker i den mån det går!) men de hade ingen möjlighet att säga något om det skulle innebära att de också skulle få klockor snart så jag orkade inte vänta/chansa utan beställde nu.
 
Japp, jag var förbi Erikson och pratade med dem för någon månad sedan när det var 20 veckor direkt ifrån Sinn.
Erikson hade inga leveransbesked alls att ge tyvärr, som jag förstod får de inte ens några utan det kommer tilldelningar lite då och då.

Hörde av mig till Erikson här i veckan när jag såg att Sinn:s leveranstider sjunkit eftersom jag hellre köper från dem än direkt av Sinn (Ska gynna svenska butiker i den mån det går!) men de hade ingen möjlighet att säga något om det skulle innebära att de också skulle få klockor snart så jag orkade inte vänta/chansa utan beställde nu.
Jag var hos erikson i måndags. Då fick dem precis en leverans från sinn och de nämnde RS modeller. Så har du inte hört med dem efter måndags så gört 😉
 
Jag var hos erikson i måndags. Då fick dem precis en leverans från sinn och de nämnde RS modeller. Så har du inte hört med dem efter måndags så gört 😉

OK, ja det var nu i Torsdags som jag i kontakt med dem, två dagar sedan.
Om de RS de fick in hann gå däremellan då, när jag var in i butik tog de mitt nummer och skulle höra av sig, inte helt orimligt att tro att det fanns några nummer före mig som fick ett samtal.
 
Tillbaka
Topp