• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Känns bra att ha klarat av morgonens gympass, nu kan jag göra allt min fru säger åt mig resten av dagen. 🥰
IMG_20230507_092834.jpg
 
Har haft min 856a i någon vecka nu och är riktigt nöjd so far. Tycker det är en stilren och trevlig klocka! Funderar dock på att införskaffa en länk. Är det original från erikssons man ska satsa på (kostade 4700 när jag hörde med dem…) eller finns det andra alternativ? :)

Tack på förhand
 
Har haft min 856a i någon vecka nu och är riktigt nöjd so far. Tycker det är en stilren och trevlig klocka! Funderar dock på att införskaffa en länk. Är det original från erikssons man ska satsa på (kostade 4700 när jag hörde med dem…) eller finns det andra alternativ? :)

Tack på förhand
Tegimenteringen ger ju ett speciellt intryck så tror det blir svårt att hitta någon annan samt ändbitarna är ju alltid svårt att få till om det inte är orginal.
 
Tillbaka
Topp