Lovande!Klart man fixar nya band dagen till ära
Tror jag börjar med det högra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lovande!Klart man fixar nya band dagen till ära
Ser ju väldigt lovande ut grå canvas? och beige nylon?Klart man fixar nya band dagen till ära
Japp!Ser ju väldigt lovande ut grå canvas? och beige nylon?
Håller medGrymma kanvas @Dr. D! Man kan aldrig ha för många kanvas i samlingen tycker jag.
Det beiga var ju rasande snyggt. Och prisvärt dessutomKlart man fixar nya band dagen till ära
Ah Japanska LE 856 FLIEGER.II riktigt fin… en sådan skulle man ha!Fick precis syn på denna som är till salu på ett Sinn forum. Hur cool!?
Tur det är destro!!!Fick precis syn på denna som är till salu på ett Sinn forum. Hur cool!?
Då får du köra 856 FLIEGER (den är inte destro)Tur det är destro!!!
Annars skulle jag bara tvungen att köpa.
Destro är ju skitbekvämtTur det är destro!!!
Annars skulle jag bara tvungen att köpa.
Jojo men inte om man bär på HÖGERNDestro är ju skitbekvämt
@KlockTotte om jag inte visste att du var förbannat trevlig skulle din tatueringar skrämma skiten ur mig!Sinn-dagen säger ni? Då får det ju bli en bild
13 på det bandet är riktigt lyckat.Skamlös posering på renfällen, dagen till ära.
Jag gömmer min under tröjan@KlockTotte om jag inte visste att du var förbannat trevlig skulle din tatueringar skrämma skiten ur mig!
Krävs enJag gömmer min under tröjan
Nej här är inte mycket att vara rädd för@KlockTotte om jag inte visste att du var förbannat trevlig skulle din tatueringar skrämma skiten ur mig!
Så vackert! Önskar man inte hade barnhandlederSinndagen säger ni? Då var det ju Sinnafton igår. Och imorgon är det annandag Sinn.