Håhå en till som shoppat hos Miros eller?Få fira med att testa lite nya band
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håhå en till som shoppat hos Miros eller?Få fira med att testa lite nya band
Haha nej men blev något sugen på att testa något liknande så hittade Tstrap på amazon, canvas i nylon över förväntan faktisktHåhå en till som shoppat hos Miros eller?
Ser bra ut!Haha nej men blev något sugen på att testa något liknande så hittade Tstrap på amazon, canvas i nylon över förväntan faktiskt
Ser bra ut!
Den svenska Amazon eller?
Nej det är santJojo men inte om man bär på HÖGERN
Haha underbar översättning som vanligt ;Yes och tack Så beställde igår och för 40 min sedan knackade det på dörren fanns bara med svart lås, men tänkte att det går ju att byta om man gillar bandet
TStrap klockarmband i nylon, 20 mm – snabbfrigörande klockarmband mjukt svart – kanvas militär wtach-band för män, damer – för smartklockarmband, ersättning med lås – 18 mm, 20 mm, 22 mm 24 mm : Amazon.se: Mode
TStrap klockarmband i nylon, 20 mm – snabbfrigörande klockarmband mjukt svart – kanvas militär wtach-band för män, damer – för smartklockarmband, ersättning med lås – 18 mm, 20 mm, 22 mm 24 mm : Amazon.se: Modewww.amazon.se
Fasen vad jag saknar UX! Riktigt braEn till UX på Sinn-dagen!
Snyggt!
Hade tänkt skicka denna igår för att fira Sinn-dagen med er, men min ansökan om medlemskap i KS dröjde lite!
Välkommen! Funderar just om det finns någon fler U50DS i tråden?
Hade tänkt skicka denna igår för att fira Sinn-dagen med er, men min ansökan om medlemskap i KS dröjde lite!
Tack! Vet att det finns en till i lager hos Erikson iafVälkommen! Funderar just om det finns någon fler U50DS i tråden?
Funkar!
Viss risk för att bli lynchad, men jag som gillar perlon var ju tvungen att prova. Riktigt bra måste jag säga!
Tror inte det, men jag kan ha fel!Välkommen! Funderar just om det finns någon fler U50DS i tråden?
Nej nej nej
Viss risk för att bli lynchad, men jag som gillar perlon var ju tvungen att prova. Riktigt bra måste jag säga!
+ Engagemang.
Med tanke på att jag har varit delaktig i 2 av dina Sinn införskaffning så måste jag säga att du verkar vara rätt nöjd?!Firar annandag Sinn här
Absolut. Nöjd med alla mina Sinn. Men de två senaste var rena långskott.Med tanke på att jag har varit delaktig i 2 av dina Sinn införskaffning så måste jag säga att du verkar vara rätt nöjd?!
Hörrru doktorn jag har TRE (3) III st, sådeså. In order of verkauft.Hörrru @R.Capac har du slut på surf eller varför får vi inte se din klocka
Du kanske inte ens har en Sinn??
10/10Hörrru doktorn jag har TRE (3) III st, sådeså. In order of verkauft.
Du vet hur du ska skaffa nya patienter, jag ramlade just av stolen. På armen sitter 13, bara avtagen för trippelfotot. Fotobevis.10/10
Men vad sitter på armen?
Jag kan ta hand om det där gröna gamla bandet, ser lite slitet ut. Skickar ett sprillans rosa PERLON till dig