Min är i Tyskland på semester. Oklart hur länge.Plötsligt syns 756 i tråden @Skägglurk du får skruva upp din - vilka var det som hade 756 II och 756 III? @Yoko hade väl en II?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min är i Tyskland på semester. Oklart hur länge.Plötsligt syns 756 i tråden @Skägglurk du får skruva upp din - vilka var det som hade 756 II och 756 III? @Yoko hade väl en II?
Ja, jag ville nästan skrika rakt ut när jag öppnade paket nummer två från AD nummer två (en tysk och en svensk) och insåg att båda gjort exakt samma miss. Båda banden var tydligt märkta 856 på baksidan, precis som mitt röda band är märkt U50 på samma ställe. Snacka om osannolik otur...Det där är obegripligt? På gummit till min 836 står numret helt tydligt på baksidan av bandet så helt klart svårt att blanda ihop. Framgår modell även på U50-bandet?
Grattis!
Ser jag ett isflak i bakgrunden??Här tar vi (inte jag) första doppet för i år
Det känns så i allafallSer jag ett isflak i bakgrunden??
Snyggt! Nu till frågan: har nykomlingen lyckats gå under radarn där hemma?
Alla Sinnar tillsammans!
Nej.. men antingen så gav hon upp eller så tyckte hennes ingenjörshjärta om oljefyllningens inverkan på läsbarheten…Snyggt! Nu till frågan: har nykomlingen lyckats gå under radarn där hemma?