Grym skärpa ju!Trevlig helg på er!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym skärpa ju!Trevlig helg på er!
AR på Sinn är verkligen sjukt bra. Det är inte kladdigt på 13 eller hur?Du vet hur du ska skaffa nya patienter, jag ramlade just av stolen. På armen sitter 13, bara avtagen för trippelfotot. Fotobevis.
Nej nej nej
+ Engagemang.
- Allt annat
13 har föredömlig AR och lättavtorkat glas. Jag som missat i min iver att snabbt publicera foton.AR på Sinn är verkligen sjukt bra. Det är inte kladdigt på 13 eller hur?
@vanman slet hårt på UX med microduk och munskölj- inget kladd på din.
Gillar också att glasen inte är välvda.
Japp .Ni är bara avis på min stora samling perlonband, säg som det är
Du får använda perlon på dina andra klockor om du vill (fast helst inte) men inte UXNi är bara avis på min stora samling perlonband, säg som det är
Tror faktiskt James Bond körde med perlon i nån film?Du får använda perlon på dina andra klockor om du vill (fast helst inte) men inte UX
Agent 007 - Med rätt att glömma.Tror faktiskt James Bond körde med perlon i nån film?
Hm, får leta rätt på ett alligator och hedra @perhog än en gång, alla minns väl U1SEDu får använda perlon på dina andra klockor om du vill (fast helst inte) men inte UX
På tal om det, vart är @perhog??
Sehr gut! Sugen på ett sådant till U1SE, dom var ju ändå relativt sätt prisvärda.Bytte till något lättare
En studie i beige
Japp!Sehr gut! Sugen på ett sådant till U1SE, dom var ju ändå relativt sätt prisvärda.
Exakt min tanke!Japp!
22 euro.
Köp ett svart också.
Du kan välja svart spänne också.Exakt min tanke!
Hade jag glömt.Absolut. Nöjd med alla mina Sinn. Men de två senaste var rena långskott.
Sen vill jag rätta dig. Du var även inblandad i UXen fast indirekt. Du hjälpte ju mig med en svårflörtad tysk på Uhrforum
Gjordes för 10-15 år sedan.Är det någon här som har mer information om den här Laurin & Klement versionen av 356? Såg den på någon random instapost. Ser så läcker ut!
Snyggt, tack! Får hålla ögonen öppna om det dyker upp någon till försäljningGjordes för 10-15 år sedan.
Både 356 och 903;
RE: Re: Sinn Uhren für Laurin&Klement (356 und 903)
Diese auf 100 Exemplare limitierte 903 "Laurin & Clement by SINN" mit Tricompass-7750 Anordnung ist im Füldchen noch immer zu haben (EUR 1.995). Das schwarz galvanisierte Zifferblatt wirkt ruhiger als bei den übrigen 903, da auf den Rechenschieber komplett verzichtet wird.
Laurin & Klement - Wikipedia
en.wikipedia.org
Best be quick...Snyggt, tack! Får hålla ögonen öppna om det dyker upp någon till försäljning
Ahaa var det därför George Lazenby bara fick vara med i en Bondfilm?Tror faktiskt James Bond körde med perlon i nån film?
Den är värd:Ahaa var det därför George Lazenby bara fick vara med i en Bondfilm?
Fast jag tror de inte har något finansiellt behov av det numera...Då kan man väl göra en ks edition till oss??