Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt lyckat släpp av Sinn det där.
Den befinner sig hos någon lycklig ägare i sitt hemlandApropå lyckade släpp, var finns EZM7:an nu? @Limeee ? @Lundgren🥊 ?
104 är så bra. Jag kom inte riktigt överens med den vita tavlan på min, men en svart 104 hade jag gärna haft i samlingen.Inget gym idag, skogspromenad.
Armbandet är extra bra på min!104 är så bra. Jag kom inte riktigt överens med den vita tavlan på min, men en svart 104 hade jag gärna haft i samlingen.
Inte ens testat en 104.104 är så bra. Jag kom inte riktigt överens med den vita tavlan på min, men en svart 104 hade jag gärna haft i samlingen.
Ja det finns ett gråvitt gummi, ser riktigt vasst ut. U50 DS är en strap monster.Riktigt lyckat släpp av Sinn det där.
Edit: Tror det vita integrerade gummit hade sett rått ut på denna modell!
Det glädjer mig att du gillar den
Grönt idag, Det flesta SDR modellerna är riktigt tacksamma att kombinera med de flesta färgerna på band…
Det är en ära att förvalta den efter dig!Det glädjer mig att du gillar den
Hur snyggt som helst med det gråvita! Det bör du överväga starkt. Vilken sommarkombo!Ja det finns ett gråvitt gummi, ser riktigt vasst ut. U50 DS är en strap monster.
Gråvitt integrerat gummi:
Andra vassa kombos (bilder från Google):
Ja tyvärr fick den lämna och självklart är den mycket saknadApropå lyckade släpp, var finns EZM7:an nu? @Limeee ? @Lundgren🥊 ?
Det glädjer mig att du gillar den
Get a room matesDet är en ära att förvalta den efter dig!
Get a room mates
Snyggt med det bandet, vad är det? Det är sådana bilder som får en att vilja haaaa.Blir mycket väntande på Liseberg, så gäller att välja något trevligt att titta på!
Ja, jag gillar sailclothet på denna.Snyggt med det bandet, vad är det? Det är sådana bilder som får en att vilja haaaa.
Usch ja. Ser ut att vara skönt ute men kyliga vindar.
Idag är de grått, både utomhus och på handleden. Fick även uppleva ”bubblan” - ett tecken på att sommaren inte är här ännu!
Försöker hitta storleken på den där, men det verkar svårt.Accessoires & Schmuck gebraucht kaufen | kleinanzeigen.de
Kleinanzeigen: Accessoires & Schmuck gebraucht kaufen - Jetzt in Hauneck finden oder inserieren! - kleinanzeigen.dewww.kleinanzeigen.de
Boetten är väl misstänkt lik 809? Och några sådana har vi ju haft i tråden…Försöker hitta storleken på den där, men det verkar svårt.
@Seikosthlm verkat ha haft en vid nått läge om man kollar gamla annonser, han kan säkert uttala sig om storleken?Försöker hitta storleken på den där, men det verkar svårt.