Så där ja, då känner man igen dig.27 grader och vindstilla. Lite väl bra för mig, men jag är nöjd med klockan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så där ja, då känner man igen dig.27 grader och vindstilla. Lite väl bra för mig, men jag är nöjd med klockan.
27 grader, var i världen är du??27 grader och vindstilla. Lite väl bra för mig, men jag är nöjd med klockan.
Halmstad som vanligt. @R.Capac Ja eller hur!!! Såg inte hur kass den bilden verkligen var. Men det är iaf focus på en bit av lädret!27 grader, var i världen är du??
Tur att det inte var Stockholm, på väg dit (nu igen) - från eminenta +4 imorse i republikens huvudstad.Halmstad som vanligt. @R.Capac Ja eller hur!!! Såg inte hur kass den bilden verkligen var. Men det är iaf focus på en bit av lädret!
Går väl att titta i K&S, ser ut som de flesta går ut för cirka 20% under inköpspris vid första försäljning, kanske finns bättre marginal utifrån prishöjningarna men risken är väl den vanliga just nu, dvs att alla inte har lust att köpa för utsatt pris.Vad är rimligt att en sinn u 50 tappar i värde någon som vet
Jag håller med det mesta e trögt 20% skulle jag va mer än nöjd med bästa e väll o lägga den i en låda och plocka fram om ett år o hoppas att man gillar denHar inte riktigt kollat och dessutom verkar allt segt på K&S men tappar man ”bara” 20% tror jag man ska vara nöjd.
Det där är lite lurigt för hur snabba eller tröga olika modeller är varierar så otroligt mycket från tid till annan. Just för tillfället verkar tex 356 väldigt svårsåld
Tog du hjälp av en kompis?Är jag skärpt nu?
Dom slutar nog tyvärr oftast närmare 30% skulle jag gissa utifrån att många har både en och två pb. Gäller nog att träffa rätt och ha exakt den modell någon annan söker för att få betalt idag..Jag håller med det mesta e trögt 20% skulle jag va mer än nöjd med bästa e väll o lägga den i en låda och plocka fram om ett år o hoppas att man gillar den
Oki nu ligger den ute så vi får se vad som händer har några dagar på mig sen blir det inbyteDom slutar nog tyvärr oftast närmare 30% skulle jag gissa utifrån att många har både en och två pb. Gäller nog att träffa rätt och ha exakt den modell någon annan söker för att få betalt idag..
Slänger in en åka med UX bild.
Inbyte till.....?Oki nu ligger den ute så vi får se vad som händer har några dagar på mig sen blir det inbyte
En annan sinn hoppas vi ;-)Inbyte till.....?
Mmm, UX hysteri i tråden lagom till sommaren!
jag vet galet men det va den jag ville ha men leveransen var för lång. Nu ligger den ute jag sover på saken kanske behåller för jag gillar den verkligenMmm, UX hysteri i tråden lagom till sommaren!
Any how, inte sälja, bara köpa! Ångest av att sälja, inte bra!jag vet galet men det va den jag ville ha men leveransen var för lång. Nu ligger den ute jag sover på saken kanske behåller för jag gillar den verkligen
Jag håller absolut med men jag kan leva med ångest ett tagAny how, inte sälja, bara köpa! Ångest av att sälja, inte bra!
Det finns ett säkert sätt att undvika en 30%ig förlust. Samma metod som jag tilämpat i snart 40 år.. Men det är ju ingen som lyssnar på råd från gamla gubbarDom slutar nog tyvärr oftast närmare 30% skulle jag gissa utifrån att många har både en och två pb. Gäller nog att träffa rätt och ha exakt den modell någon annan söker för att få betalt idag..
Slänger in en åka med UX bild.
Sälj inteDet finns ett säkert sätt att undvika en 30%ig förlust. Samma metod som jag tilämpat i snart 40 år.. Men det är ju ingen som lyssnar på råd från gamla gubbar
Ett lysande exempel är denna klocka som jag köpte av en forum medlem. Så länge den ligger kvar i det eviga slutförvaret så har jag inte realiserat en förlust. Men å andra sidan kan man se det som en 100% förlust eftersom klockan inte kommer att säljasSälj inte
Grattis!!, Sinns orginalcanvas förtjänar en rekommendation, annars har ju Watchwear (@Feskarn) ett flertal canvasband som är poppis!Första Sinn för mig, känns väldigt bra och riktigt nöjd över enkelheten. Första dagen i min ägo fick den hänga med på skjutbanan
Har ni något tips på bra canvas till den?
Vi har ju spekulerat i det, men med tanke på att ingen av oss lyckades träffa rätt och spå tillkomsten av T50 så känns konfidensgraden i våra gissningar sådär numera…Nå, tror ni det kommer en u50 b?
Kollar man antalet bilder på Instagram, så är det inte jättemånga u1 b.
Den är ju så himla fin den där, det är som jag alltid säger, för lite E-lumade klockor i Sinns sortiment!Ett lysande exempel är denna klocka som jag köpte av en forum medlem. Så länge den ligger kvar i det eviga slutförvaret så har jag inte realiserat en förlust. Men å andra sidan kan man se det som en 100% förlust eftersom klockan inte kommer att säljas
Grattis till en fin klocka! Slår ett slag för Rios1931 s canvas som jag tycker är prisvärda. Tex modellen Ohio om man vill ha vita sömmar eller Maryland om man vill ha färgmatchande sömmar. De är av något tjockare modell om man gillar det.Första Sinn för mig, känns väldigt bra och riktigt nöjd över enkelheten. Första dagen i min ägo fick den hänga med på skjutbanan
Har ni något tips på bra canvas till den?