• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Skarp och fin!
16862386045915034211642977016507.jpg
46043F12-37D6-4B08-AF7A-EA745829BE2F.jpeg
 
Någon Sinner som har erfarenhet av deras silikonband och vill dela med sig av denna (alltså erfarenheten, inte bandet 😂). Om ja, är det praktiskt/bekvämt under sommartid och varmt väder?

Överväger ett grått gummi till min Sinn U50 DS som i bilden nedan.
Screenshot_20230608-082620_YouTube.jpg
Bandet är riktigt skönt och sitter som gjutet på handleden. Det nya och uppgraderade viklåset är ett mästerverk och balanserar U50 helt perfekt på handleden. Silikonbandet är mer komfortabelt än länken tycker jag. Det enda negativa är att det drar till sig damm, men dammet avtar med tiden är min erfarenhet. Varför Sinn inte använder natur- eller FKM-gummi är ett stort mysterium... Då hade det varit ett helt fulländat band.
 
Man tror ju att ett företag av den storleken ska ha en marknadsavdelning men jag är tveksam.
Dubbade Lotharfilmer
Produktbilder med fikonbladen
Och de usla nyhetsbreven som handlar om allt annat än klockor
Mm
Dubbningen är ju det vackraste som skett sedan översättningen av Katekesen enligt folket i det där landet.
Vi tycker ju det är helt sjukt gjort, men där är det inte konstigare än undertexter.
 
Dubbningen är ju det vackraste som skett sedan översättningen av Katekesen enligt folket i det där landet.
Vi tycker ju det är helt sjukt gjort, men där är det inte konstigare än undertexter.
Jo men de är ändå ett internationellt företag. Det borde finnas någon på företaget som talar begriplig engelska tänker jag.
 
Man tror ju att ett företag av den storleken ska ha en marknadsavdelning men jag är tveksam.
Dubbade Lotharfilmer
Produktbilder med fikonbladen
Och de usla nyhetsbreven som handlar om allt annat än klockor
Mm
Aporpå det så nämnde Richard på @ERIKSON URHANDEL när jag var där senast att marknadskillen som var på oktoberfesten skjutit ut sig, så det är nog ändå ett rätt lurigt bolag att jobba för…
 
Tillbaka
Topp