@Laddsladd , säg nånting .Då bjuder jag på en UX-bild till..
Riktigt fin känsla med mesh på den faktiskt!
Bra färgmatchning iaf .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Laddsladd , säg nånting .Då bjuder jag på en UX-bild till..
@Laddsladd - tolkar din like som att mesh är bättre än PerlonDå bjuder jag på en UX-bild till..
@Laddsladd , säg nånting .
Yes, riktigt bra (just det här ”dyrdyra” meshet har ju exakt samma ”matthet” som Sinns svartegimentering…)Bra färgmatchning iaf .
Tror jag skrivit det tidigare, jag är den sista att döma. Jag har ett mesh hemma, kanske passar EZM13.1?Då bjuder jag på en UX-bild till..
Du är klarsynt och uppmärksam min vän@Laddsladd - tolkar din like som att mesh är bättre än Perlon
Absolut!Tror jag skrivit det tidigare, jag är den sista att döma. Jag har ett mesh hemma, kanske passar EZM13.1?
Metall-perlonDu är klarsynt och uppmärksam min vän
Jag har 13 på h-länk just nu och jag ska erkänna att jag drar mig lite för att börja mecka. Men det ligger på att göra listan och jag lovar att posta bild när jag gjort det.Absolut!
Nej, allt är tegimenterat. Är vinklarna i bilden som ger illusionen av färgskillnad. I praktiken finns det ingen om inte man tittar jäääättenoggrantär det tegimenterad bezel och case men otegimenterad länk? kan ana viss färgskillnad
Så har jag också tolkat det, vet att det utvecklas i tråden tidigare av någon metallurg…Visst är det så att boetten är i ubåtsstål men länken är i ”vanligt” stål. Därav eventuell nyansskillnad trots att båda är tegimenterade?
Svar; AlltAntimamaria i glaset och en meisterbund på armen, vad kan gå fel???
Så som jag förstått det är allt inklusive kedjan ubåtsstål, men kan ha felSå har jag också tolkat det, vet att det utvecklas i tråden tidigare av någon metallurg…
Framförallt deras gummin som sitter så fruktansvärt bra dessutom!Den här har tickat på i ett par månader utan avbrott nu... vilket säger en del om hur mycket handledstid den får. Det är något speciellt med riktigt tooliga dykare på gummi.
Ja, de är verkligen välgjorda. Tjocka och goa.Framförallt deras gummin som sitter så fruktansvärt bra dessutom!
Riktigt bra kombo- allt svart.Ja, de är verkligen välgjorda. Tjocka och goa.
Ja, jag hade planer på att även införskaffa ett svart Isofrane med svart spänne, men sedan förälskade jag mig så mycket i den här kombon att det inte blev av. Nästa sommar förmodligen.Riktigt bra kombo- allt svart.
Skulle ju vara skoj att se den på ett helsvart Isofrane som jag verkligen gillar.
Arkivbild på UX som numera bor hos @vanman
Svart isofrane står på villhöver listan helt klart, men valutakurserna är ju inte på ens sida just nu tyvärr, trots rabattkoder är det ju en ansenlig summaRiktigt bra kombo- allt svart.
Skulle ju vara skoj att se den på ett helsvart Isofrane som jag verkligen gillar.
Arkivbild på UX som numera bor hos @vanman
Jag köpte mitt lätt begagnat. Fortfarande inte billigt men rimligare. Dyker upp på k&s mef jämna mellanrumSvart isofrane står på villhöver listan helt klart, men valutakurserna är ju inte på ens sida just nu tyvärr, trots rabattkoder är det ju en ansenlig summa