Absolut, han får nog kasta fram någon ny innovation eller reissue med e-lume snart dockpuh läste fel...missade "ut".
Cred till Lothar som ändå hänger i- han har ju en bit upp till Helmuts ålder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut, han får nog kasta fram någon ny innovation eller reissue med e-lume snart dockpuh läste fel...missade "ut".
Undrar om vi kommer få uppleva ngn ny länk/lås innan 2030?Absolut, han får nog kasta fram någon ny innovation snart dock
Fast Helmuth sålde väl ngn gång i Lothars ålder?puh läste fel...missade "ut".
Jo det kan stämma men han fortsatte på ett annat ställe i rätt många årFast Helmuth sålde väl ngn gång i Lothars ålder?
Låter som ett trevligt företag som tilhandahäller katapultstolar till personalenAporpå det så nämnde Richard på @ERIKSON URHANDEL när jag var där senast att marknadskillen som var på oktoberfesten skjutit ut sig, så det är nog ändå ett rätt lurigt bolag att jobba för…
Verkligen check på den! Den där är fin!Fin klocka för studentfirande. Check.
Jo men visst ser vi 358 emellanåt. Kommer inte ihåg vem som ägde den bara men är rätt säker på detJo det kan stämma men han fortsatte på ett annat ställe i rätt många år
Apropå ingenting.
Ar det inte konstigt att 358 aldrig syns hos oss?
Den här är ju snygg som attan.
Lånad bild från Uhrforum
Jag väntar på att den kommer ut på ksJo men visst ser vi 358 emellanåt. Kommer inte ihåg vem som ägde den bara men är rätt säker på det
Gör vi? Tycker alltid det är 356 om du inte syftar på den @Marksan hade… men det var ju ett tag sedan…Jo men visst ser vi 358 emellanåt. Kommer inte ihåg vem som ägde den bara men är rätt säker på det
Tar du studenten?Fin klocka för studentfirande. Check.
Jag gillar det där canvaset - bekvämt!Då är frågan vilken man ska testa över helgen...
Visst är det en fet look? Klockan blir väldigt militär/bushcraft till utseendet med den.Jag gillar det där canvaset - bekvämt!
YesVisst är det en fet look? Klockan blir väldigt militär/bushcraft till utseendet med den.
Japp, i wishTar du studenten?
@Skägglurk Visst har du en 358 eller minns jag helt fel?Gör vi? Tycker alltid det är 356 om du inte syftar på den @Marksan hade… men det var ju ett tag sedan…
@Skägglurk Visst har du en 358 eller minns jag helt fel?
Du kommer ändå inte få ro i själen innan du testat ett Sinn OEM, så du kan lika gärna beställa ett silikonband med det stora viklåset redan nu och bespara dig en massa tankemöda.Då är frågan vilken man ska testa över helgen...
Tanken var att köpa en ny. Men har nog tänkt om lite. Risken finns att jag inte vet vad jag håller på med@Massihug Jag tolkade det som att du ska sälja u50 till förmån för en UX. Har du kollat vad Eriksons ger i inbyte? Om du ska köpa en ny dvs
Det är vi nog många som inte vetTanken var att köpa en ny. Men har nog tänkt om lite. Risken finns att jag inte vet vad jag håller på med