Om du kommer på vad du håller på med - snälla berätta för oss andra!Tanken var att köpa en ny. Men har nog tänkt om lite. Risken finns att jag inte vet vad jag håller på med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du kommer på vad du håller på med - snälla berätta för oss andra!Tanken var att köpa en ny. Men har nog tänkt om lite. Risken finns att jag inte vet vad jag håller på med
jag lovarOm du kommer på vad du håller på med - snälla berätta för oss andra!
Fyfan vilken sexig klockaU50 S - allroundklockan
Jo, ruggigt bekväm pjäs tack vare storleken.@Skägglurk Visst har du en 358 eller minns jag helt fel?
Sailcloth?
Soligt och fint! Än en gång tåget söderut, idag med U1SE
Ja, det är ett zuludiver (dom som royal straps sålde förut) - det är ostoppat och ofodrat vilket jag gillar. Tycker det är väldigt bekvämt och har inte upplevt det som för stelt…(men det är rätt stelt..)Sailcloth?
Alltid velat prova men tror de är för stela för min känsliga hud
Så coolt med gul lysmassa och svart boett.
Soligt och fint! Än en gång tåget söderut, idag med U1SE
Funkar även i andra boetterSå coolt med gul lysmassa och svart boett.
Jag var nära att köpa en Oris Aquis med orange lysmassa och orange gummi på Uhrforum, men säljaren drog sig ur dessvärre, så nu är jag svag för lume i ovanliga färger, som din U1 SE.
Jag har tänkt på det tidigare när jag sett dina bilder. Snyggt! Själv kör jag tegimenterat .Med nya bandet så ser den nästan lite guldbronsaktig ut?
Det där bandet är grymt.Jag har tänkt på det tidigare när jag sett dina bilder. Snyggt! Själv kör jag tegimenterat .
Tack. Ser lite beigeaktigt ut på bilden men är RAF-militärgrönt.Det där bandet är grymt.
Seglarkavajen på ️?
240stgz idag!
Lite så, det utlovades ”AW” i mässen i eftermiddag så man får väl försöka ta seden dit man kommer.Åaq
Seglarkavajen på ️?
Snyggt! Fin sommarfärg på den!Kul att få vara med Sinn igen
är det tegimenterad bezel och case men otegimenterad länk? kan ana viss färgskillnadFanns. Jag slog till funderade länge mellan DS och vanliga.
Ja om man orkar vänta till efter sommaren beställde UX GSG9 heltegimenterad och får den i höst, senast november......låt väntan börja.....Mmm, UX hysteri i tråden lagom till sommaren!
Då bjuder jag på en UX-bild till..Ja om man orkar vänta till efter sommaren beställde UX GSG9 heltegimenterad och får den i höst, senast november......låt väntan börja.....