Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den klättrar i pris, jag avstår
Kan rekommendera uncle Seiko.103an får vara midsommarklocka i år.
Skulle haft en F-länk till bara.
Åhåå, intressant. Vilken?Kan rekommendera uncle Seiko.
Ingen klocka, men...
Sant så sant...
Kan ju meddela att det var +10 och regn större delen av dagen, toppat med en vind på 10-12 m/s. Så binden är verkligen sannIngen klocka, men...
Sant så sant...
Edit, vi lämnade Jämtland för snart 20 år sedan.
Skönt eller hur?Destro check.
Ovant. Men skulle gott kunna få vara på höger sida för jämnan.Skönt eller hur?
Ajaj otur!Ni med 356 - jag behöver en tjänst för att kunna sova inatt. Jag tappade nyss min 356 i golvet vid bandbyte. Lyckades fånga den halvvägs med benet mot lådfronten på köksön innan den föll ner i klinkergolvet med tre små märken som följd. Nu till min fråga - kan ni tydligt höra rotorn om ni skakar klockan? Har aldrig tänkt på det tidigare men nu är jag lite orolig och vill bara höra från någon annan ägare om er rotor låter om ni skakar klockan lite. Skall hålla koll på tidhållningen framöver också.
Förbannat.
Trist när det händer men så sker när man använder klockorna.Ni med 356 - jag behöver en tjänst för att kunna sova inatt. Jag tappade nyss min 356 i golvet vid bandbyte. Lyckades fånga den halvvägs med benet mot lådfronten på köksön innan den föll ner i klinkergolvet med tre små märken som följd. Nu till min fråga - kan ni tydligt höra rotorn om ni skakar klockan? Har aldrig tänkt på det tidigare men nu är jag lite orolig och vill bara höra från någon annan ägare om er rotor låter om ni skakar klockan lite. Skall hålla koll på tidhållningen framöver också.
Förbannat.
Fruktansvärt!Ni med 356 - jag behöver en tjänst för att kunna sova inatt. Jag tappade nyss min 356 i golvet vid bandbyte. Lyckades fånga den halvvägs med benet mot lådfronten på köksön innan den föll ner i klinkergolvet med tre små märken som följd. Nu till min fråga - kan ni tydligt höra rotorn om ni skakar klockan? Har aldrig tänkt på det tidigare men nu är jag lite orolig och vill bara höra från någon annan ägare om er rotor låter om ni skakar klockan lite. Skall hålla koll på tidhållningen framöver också.
Förbannat.
Samma svar från mig.Trist när det händer men så sker när man använder klockorna.
”Skorrandet” från rotorn är helt normalt (och en del av charmen) med 7750 verk.