• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Sitter och tänker på Skåne, eller var nu Varberg ligger, och vill skiljas från min Sinn. Tuffa tider.
 

Bilagor

  • _R002590~3.JPG
    _R002590~3.JPG
    807.9 KB · Visningar: 6
  • _R002588~2.JPG
    _R002588~2.JPG
    532.7 KB · Visningar: 8
Å Stadion ligger i Stockholm. Hehe, ursäkta dåliga fotbollskämt. Lite uppspelt efter vinst mot Häcken. Tillbaka till topic.

Är det någon som har bra erfarenhet av inhemsk Sinn-service? Asså varför skicka en SW-200 till Tyskland?
En 556:a finns det ju ingen anledning att skicka söderut för sakens skull (om inte garanti gäller) - värre med Ar-modellerna när ampull bytas och gas ska återfyllas…
 
Jag gillar looken! Bry dig inte om de elaka barnen - de är bara avundsjuka som mamma skulle sagt. 😁 Funderar själv på ett ljusgrått till U50, fick en offert på 90 EUR från Sinn, men med den usla kronan kan jag lika gärna vänta ett tag.
90 euro för det nya gråa silikonet som kom till T50? Det kan ju bli helsnyggt!
Själv så lever jag lågpris med look a like strap från Miros - 856B har levt upp 😊

72D1F16C-9150-4DCE-B313-C79B9BA7C47A.jpeg
 
90 euro för det nya gråa silikonet som kom till T50? Det kan ju bli helsnyggt!
Själv så lever jag lågpris med look a like strap från Miros - 856B har levt upp 😊

72D1F16C-9150-4DCE-B313-C79B9BA7C47A.jpeg
Det där är en hit! Passar perfekt till denna flieger.

Ja, precis, det nya gråa. Kan nog bli bra. Jag slår till någon gång, men jag har inte så bråttom denna gång...
 
Alltså ju mer jag känner saknaden av min Sinn på handleden värjer jag mig. Den hära skulle vara min ju. Så... Tips på ett bra spänne med microadjust? Någon juvelerare som, utan tvivel, kan matcha Sinn-finish-ish inrikes? Danmark? London? Have beater, will invest homage money to improve.
 
Alltså ju mer jag känner saknaden av min Sinn på handleden värjer jag mig. Den hära skulle vara min ju. Så... Tips på ett bra spänne med microadjust? Någon juvelerare som, utan tvivel, kan matcha Sinn-finish-ish inrikes? Danmark? London? Have beater, will invest homage money to improve.
Ok, måste erkänna, jag fattar inte vad du vill??

Tänker du behålla din Sinn? Och vill ha en bättre länk/spänne?

Eller, vill du bli av med din Sinn?? Och köpa en clasp??

Undrar en starkt förvirrad Jamterik.
 
Jag gillar looken! Bry dig inte om de elaka barnen - de är bara avundsjuka som mamma skulle sagt. 😁 Funderar själv på ett ljusgrått till U50, fick en offert på 90 EUR från Sinn, men med den usla kronan kan jag lika gärna vänta ett tag.
Tack :).

@Dr. D säljer UX till @vanman , dr.d bitter och förvirrad. Utlösande faktorn till denna hänsynslösa attack mot UX är att den just sitter på det vita silikon som är inhandlat av nämnde herrn, det späder förstås på ångesten. Så istället för att vara arg på den normalt mycket snälla @dr.d så delar jag ut en kollektiv bamsekram till den drabbade och förvirrade :heart: .
1687929483484.png
 
Tack :).

@Dr. D säljer UX till @vanman , dr.d bitter och förvirrad. Utlösande faktorn till denna hänsynslösa attack mot UX är att den just sitter på det vita silikon som är inhandlat av nämnde herrn, det späder förstås på ångesten. Så istället för att vara arg på den normalt mycket snälla @dr.d så delar jag ut en kollektiv bamsekram till den drabbade och förvirrade :heart: .
1687929483484.png
1-0! 😘
 
Tillbaka
Topp