leiden
Silver
Tråkigt att ni inte gick ihop, men nu har du ändå testatH-linken är på igen. Finelinken gifte jag mig inte med. Ifall någon är intresserad av att köpa den så är den till salu!
Lyckades du få den att sitta bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tråkigt att ni inte gick ihop, men nu har du ändå testatH-linken är på igen. Finelinken gifte jag mig inte med. Ifall någon är intresserad av att köpa den så är den till salu!
Nej inte riktigt som jag vill ha den. Gillar nog H-länken bättre också. Den ger ett lite tooligare intryck.Tråkigt att ni inte gick ihop, men nu har du ändå testat
Lyckades du få den att sitta bra?
InstämmerNej inte riktigt som jag vill ha den. Gillar nog H-länken bättre också. Den ger ett lite tooligare intryck.
Tjiho! Snart blir jag medlem med en UX..
Yas! UtropsprisKul Vann du auktionen?
Yas! Utropspris
På traderaNu har jag missat något @Clark Kent och @Bjoerlin76 var gick denna auktionen?
Håller med! Ett träd i bakgrunden på den här bilden.Got to love them reflections!
En halvlänk till hade gjort det möjligt att få en perfect fit, nu blir det bara "tillräckligt bra".Angående längden på finelänken skulle jag gärna se att den egentligen kom med 3-4 "halvlänkar".
På min just nu har jag 1 lång och 2 korta, den sitter aningen löst.
Testade 2 långa och 0 kort men då blev det för tajt.
Tror 3 st halvlänkar vore smutt
Så om jag ska förbi @ERIKSON URHANDEL nångång blir det att beställa en till halvlänk samt få min 104 ruckad. Den har hållit +8sek per dag jäkligt stabilt sedan jag fick hem den. Och PR blev 42h vid testet i helgen
Precis min tankeEn halvlänk till hade gjort det möjligt att få en perfect fit, nu blir det bara "tillräckligt bra".
+8 är väl inte kattskit, vad är den specad till?
Min 556 snittar +1 och 356 +3.
Klart att du ska skämma bort den med en ruckning i så fallPrecis min tanke
Vet faktiskt inte vad den är specad till men av alla mina automatur så går denna mest fel. Så kan vi inte ha det! Den har gått och blivit favoritklockan så lite extra kärlek ska den få. Då den går sjukt stabilt +8 borde den kunna gå att få närmre nollan och hålla sig fint där.
Blev lite bortskämd med min 556 som gick plus 2spd stabilt
Håller med. Min annons hamnar snart på eBay och på Craigslist. Får se om amerikanerna är mer sugna på klockan när jag väl befinner mig därDet är verkligen märkligt att det är så enormt trögt på köp & sälj för alla Sinn´s. Jag tycker att samtliga är riktigt bra prissatta och det är trist för säljarna, men det kanske är dags att nyttja Blocket eller utländska forum.
Yaaaas! Helvete så nöjd.
Inte provat än, ska prova strax! kanske blir något tight.Härligt! Passade gummit? Det var väl rätt kort om jag inte minns fel.
Om något sitter den lite löst till o med. Synd att det inte finns microjusteringHärligt! Passade gummit? Det var väl rätt kort om jag inte minns fel.
Om något sitter den lite löst till o med. Synd att det inte finns microjustering
Rädd att det blir för kort om jag klipper ett steg till..hm..
Rädd att det blir för kort om jag klipper ett steg till..hm..