• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

engst

Cartier
Hittade denna när jag gick igenom anteckningarna. :)

059A9089-271A-494A-B203-0EB2D2378F02.jpeg

Jätteroligt att se! Jag har någonstans en mycket snarlik översikt i liggande A5, daterad hösten 2015 :)
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Vissa naton tycker jag ser ut att vara exakt samma fast det är olika varumärken. Jämför tex Toxic natos och Singular premium, de måste vara samma.

Edit: vad är GGB? :)
Precis som @ironcastle skrev. Han säljer Phoenix naton till bra pris. Frakten är dock lite onödigt dyr kan jag tycka. Men måste testa ett sånt Nato.

Jo många är säkert samma lika. Har testat singulars premium och de är riktigt schysta men blir lite nojig när jag vet att spännet sitter med ett bandstift. Har hellre de "vanliga" varianterna.

@yonsson svär vid zuludiver så ett sådant måste inhandlas och testas :)
 

leiden

Rolex
Precis som @ironcastle skrev. Han säljer Phoenix naton till bra pris. Frakten är dock lite onödigt dyr kan jag tycka. Men måste testa ett sånt Nato.

Jo många är säkert samma lika. Har testat singulars premium och de är riktigt schysta men blir lite nojig när jag vet att spännet sitter med ett bandstift. Har hellre de "vanliga" varianterna.

@yonsson svär vid zuludiver så ett sådant måste inhandlas och testas :)
Vad utmärker Phoenix?
Att zuludiver ska vara bra har yonsson gått i god för vid många tillfällen :D
 

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Precis som @ironcastle skrev. Han säljer Phoenix naton till bra pris. Frakten är dock lite onödigt dyr kan jag tycka. Men måste testa ett sånt Nato.

Jo många är säkert samma lika. Har testat singulars premium och de är riktigt schysta men blir lite nojig när jag vet att spännet sitter med ett bandstift. Har hellre de "vanliga" varianterna.

@yonsson svär vid zuludiver så ett sådant måste inhandlas och testas :)
Även monkeyswag säljer Phoenix, vet inte hur de ligger i pris dock.
Var det inte på Zuludivers som yonsson klagade på att hårdvara satt för brett isär?
 

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Fina bilder! Önskar mina bilder fick till den kvalitén:(
1508489890730709740810.jpg
Tack så mycket för det! Vad fotar du med? En hyfsat ny mobil med bra kamera fungerar tillräckligt bra, sen hänger resten på bra ljus (naturligt ljus är ofta bra) och setting. Systemkamera utklassar ju såklart mobilerna, men jag tycker det blir lite för omständigt att hålla på med när det gäller klockbilder.
 
Topp