Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får ta och dra upp rullgardinen och se om det är fint väder här medHa en trevlig lördag! Idag få Sinn103 k12 äran
Tycker jag du ska göra Man får passa på att njuta innan regn perioden börjar igenFår ta och dra upp rullgardinen och se om det är fint väder här med
Du får lyfta en stor lön snartDagens antiklimax avklarad, anländer till gymmet 0650 bara för att upptäcka att passagesystemet inte fungerar. Fick bli promenad och frukost ist!
Va, ska jag byta jobb?? Vad blir det nu??Du får lyfta en stor lön snart
Urmakare!Va, ska jag byta jobb?? Vad blir det nu??
Då blir han kanske urstark med?Urmakare!
Eller ...ur-sinn(ig)Då blir han kanske urstark med?
Rätt men det är sedan gammaltEller ...ur-sinn(ig)
Ur..säkta mig
Hjälm?Elektriskt fordon idag. Klockan är som ni vet mekanisk.
Lite större hjul och stötdämpare fram och bak hjälper mkt. Man behöver inte köra fullgas heller om det är tajt.Hjälm?
Tycker kombinationen kullersten/elsparkcykel verkar livsfarlig men du lever väl som vanligt on the edge ?
Snygg bandmatchning på den!
Accessoires & Schmuck gebraucht kaufen | kleinanzeigen.de
Kleinanzeigen: Accessoires & Schmuck gebraucht kaufen - Jetzt in Gerblinghausen finden oder inserieren! - kleinanzeigen.dewww.kleinanzeigen.de
Jäkla synd att det står Mazda på den.
Kleinanzeigen: Accessoires & Schmuck gebraucht kaufen - Jetzt in Gerblinghausen finden oder inserieren! - kleinanzeigen.dewww.kleinanzeigen.de
Tycker denna med audi var både snyggare och med (mycket) mer diskret placering av logga.
Tvek om jag skulle vilja ha den på armen förutom på julaftonJäkla synd att det står Mazda på den.