Gbg, alla är på krogen.Vad är det som händer på Torsdagar i Jamtlandet??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gbg, alla är på krogen.Vad är det som händer på Torsdagar i Jamtlandet??
Det där såg kombat ut.
Kan något vara för rejält för UX?
Snyggt!
Gillar den modellen. ”Bra” pris dessutom. Ligger under en vanlig 104 trots att det ingår både länk och ett extra läder
Skitsnyggt! Ser inte alls för grovt ut. Inte enligt mig i alla fall
Kanske, kanske inte - har ju kört med chronissimo-bandet en stund nu och tyckte nästan det kändes smidigare trots att det är rejält som få, kan det vara att det är avsmalnande?Snyggt!
Tycker du det är för kraftigt?
Edit; ha det några dar och om du inte vill ta över - är det ngn annan som vill är det bara PM mig så får @vanman skicka vidare!
Bandet har rest över hela Sverige snart
Säkert -band som inte smalnar av känns ofta lite stummare.Kanske, kanske inte - har ju kört med chronissimo-bandet en stund nu och tyckte nästan det kändes smidigare trots att det är rejält som få, kan det vara att det är avsmalnande?
Lugn nu @perhog Efter dig är jag nog tvåa på slutförvarHoppas den nya lyckliga ägaren publicerar lite bilder. Måste bara säga att jag lider med dig. Skulle aldrig sälja min manuella 103a. Det är klock kultur.
Härligt att se och höra
Tack! "No brainer" när jag fick chansenHärligt att se och höra
Grattis!
Bästa pris kompis....kom igen nu mannen, hur mycket. Va va va
Underbart att klockan hamnat i trygga händer. Stort grattis.
Ha ha! Den behöver definieift en service men jag tror att jag avböjer i dagslägetBästa pris kompis....kom igen nu mannen, hur mycket. Va va va
Tur, jag har köpstopp!Ha ha! Den behöver definieift en servise men jag tror att jag avböjer i dagsläget
Rekommenderar Robban på tidlösa ur utanför uppsala, han fixade kronhalsen på min.Ha ha! Den behöver definieift en service men jag tror att jag avböjer i dagsläget
Du borde testa ett alligator stansat ko bandKompanjon på kvällsrundan
Känns som ett måste ska se vad Erikson har nästa gång jag har vägarna förbiDu borde testa ett alligator stansat ko band
Bandet på bilden är köpt hos erikson, det är ett hirch..Känns som ett måste ska se vad Erikson har nästa gång jag har vägarna förbi
Ska till stora huvudstaden om någon vecka så får passa på dåBandet på bilden är köpt hos erikson, det är ett hirch..
är det en mekanisk spindel dom har tryckt ditAlla limiterade modeller/samarbeten blir inte lyckade.
Denna togs fram ihop med ”Bayerns polishelikopterskvadron”
Fattar inte hur man tänkte med tryck av loggan. Ser ut som en färgglad månfas eller nåt