Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vinterlänken påDer grosse flieger idag
![]()
Tvungen att variera lite. Inte en enda av mina klockor hade länk på.Vinterlänken på![]()
Den sitter ju jättebra!Jag tror ni har rätt. Storleken är nog bara en tillvänjning. Den är rätt så fantastiskt trots allt
Nästan E-lume, naturligt åldrad Sinn 103 B Hd.. manuellt och bra mycket tunnare än de automatiska modellerna.. Viste ni att Baltick gör en vansinnigt trevlig panda modell med ett manuellt selit 510 verk, nästan liiite sugen.. men bara liiite..Kan bara hålla med,E-lume tillför en helt annan dimension till klockan.
Mmm. Sista bilden i min ägo.Nästan E-lume, naturligt åldrad Sinn 103 B Hd.. manuellt och bra mycket tunnare än de automatiska modellerna.. Viste ni att Baltick gör en vansinnigt trevlig panda modell med ett manuellt selit 510 verk, nästan liiite sugen.. men bara liiite..
![]()
Sista bilden?? ska du sälja guldklimpen?Mmm. Sista bilden i min ägo.
![]()
Redan såldSista bilden?? ska du sälja guldklimpen?
VA???? varför pratade du inte med en psykolog innan? är den kvar på forumet?Redan såld![]()
Ja den är kvar på forumet åtminstone. Fick ett infall att aktivera annonsen igen.VA???? varför pratade du inte med en psykolog innan? är den kvar på forumet?
EDIT: är det bara jag som gjuter in mina klockor i bentonit och kopparkapslar för det eviga slutförvaret?
Hoppas den nya lyckliga ägaren publicerar lite bilder. Måste bara säga att jag lider med dig. Skulle aldrig sälja min manuella 103a. Det är klock kultur.Ja den är kvar på forumet åtminstone. Fick ett infall att aktivera annonsen igen.
Ja det är en grymt snygg flygarkronograf. Den som vet den vet.Hoppas den nya lyckliga ägaren publicerar lite bilder. Måste bara säga att jag lider med dig. Skulle aldrig sälja min manuella 103a. Det är klock kultur.![]()
Det har du så rätt i.. Sitter här och lider med en enkel rådjusstek, hoppas det snart blir högkojunktur igen så man kan få råd med bruna bönor och blodpudding.Ja det är en grymt snygg flygarkronograf. Den som vet den vet.![]()
Bästa moderna Sinn!Det har du så rätt i.. Sitter här och lider med en enkel rådjusstek, hoppas det snart blir högkojunktur igen så man kan få råd med bruna bönor och blodpudding.Slänger in en tröstbild på en av SINNs mer lyckade LE varianter 155 Dark Star
![]()
semi modern egentligen, boetten är orginal heuer 1550 som sinn lyckades komma över i samband bed tillverkningen av denna modellBästa moderna Sinn!
Kul! Är det samma Nos boetter på Sinn 158?semi modern egentligen, boetten är orginal heuer 1550 som sinn lyckades komma över i samband bed tillverkningen av denna modell
kopian och orginalet (som @Jamterik helt oförklarligt lät mig öveta)
![]()
![]()
Är det inte den automatiska modellen du har? Den från 2019.semi modern egentligen, boetten är orginal heuer 1550 som sinn lyckades komma över i samband bed tillverkningen av denna modell
kopian och orginalet (som @Jamterik helt oförklarligt lät mig öveta)
![]()
![]()
vad jag förstått ska alla ha orginalboetten men jag kan ha fel..Är det inte den automatiska modellen du har? Den från 2019.
Läser i Rake & revolutions artikel om att det eventuellt ska finnas en limiterad japansk modell med manuellt verk som enligt myten ska ha äkta 1550 boett. Är det det den du har?
![]()
Sinn x The Rake & Revolution 155 Bundeswehr
The Rake & Revolution are proud to announce our first collaboration with German watchmaker, Sinn. Introducing the Sinn x The Rake & Revolution 155 Bundeswehr “Dark Star”, a re-edition of the legendary Bundeswehr 1550 SG, issued in a limited run of 150 pieces.therake.com
Tror tyvärr att det inte stämmer. Men om det vore så hade det varit häftigt.vad jag förstått ska alla ha orginalboetten men jag kan ha fel..
det kan vara så, men heuer 1550 är så mycket orginal som det kan bliTror tyvärr att det inte stämmer. Men om det vore så hade det varit häftigt.
Vad är det som händer på Torsdagar i Jamtlandet??G&T 556, check![]()
G&T 556, check![]()