• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

IMG_7619.jpeg
Attans vad fin den är, länge sedan man såg den i tråden!
 
Inte riktigt min smak så passar den här gången :)
Modellen måste vara så långt ifrån vad jag tycker varumärket står för idag.
Stryktåliga, innovativ teknik( dock rätt längesen något nytt kom fram), pilot eller dykare.
Men kul att en sådan modell hittat till Sverige, undrar hur.
Har för mig jag sett den där tidigare, eller iallafall nått som såg väldigt likvärdigt ut. Får en deja vu känsla i tråden 🤔 - men jag är benägen att hålla med i allt du skriver!
 
Inte riktigt min smak så passar den här gången :)
Modellen måste vara så långt ifrån vad jag tycker varumärket står för idag.
Stryktåliga, innovativ teknik( dock rätt längesen något nytt kom fram), pilot eller dykare.
Men kul att en sådan modell hittat till Sverige, undrar hur.
Tror varumärket förändrats till en tooligare inriktning, främst under Lothars tid. Tänker främst på alla dykare som är av senare uppkomst.
Tycker jag har sett en del dressade klockor från Helmuts tid som löpte paralellt med flygarna. Idag finns även tex Regulateur kvar.
Men med det sagt tycker jag inte denna modell är särskilt lyckat utan känns prålig. Kul och en udda fågel på sitt sätt men inte särskilt lockande
 
Tror varumärket förändrats till en tooligare inriktning, främst under Lothars tid. Tänker främst på alla dykare som är av senare uppkomst.
Tycker jag har sett en del dressade klockor från Helmuts tid som löpte paralellt med flygarna. Idag finns även tex Regulateur kvar.
Men med det sagt tycker jag inte denna modell är särskilt lyckat utan känns prålig. Kul och en udda fågel på sitt sätt men inte särskilt lockande
Asch, jag la ett bud, kul ur ju. :)
 
Tillbaka
Topp