Tänker mig att @perhog säkert har en press som kan justera bandhornen till 19mmJa verkligen. Synd att det gröna bara var 19mm och aningen för litet :/
skall fixa ett annat grönt tror jag![]()
![Smiling face with halo :innocent: 😇](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f607.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänker mig att @perhog säkert har en press som kan justera bandhornen till 19mmJa verkligen. Synd att det gröna bara var 19mm och aningen för litet :/
skall fixa ett annat grönt tror jag![]()
Haha. Ja det är ju ett sätt att lösa ”problemet” påTänker mig att @perhog säkert har en press som kan justera bandhornen till 19mm![]()
Kan tyvärr inte dra mig till minnes att jag sett något sådant för specifikt Sinn-klockor. Och jag har ändå lurkat runt en delLetar efter inlägg/hemsidor/filmer som visar restaurering av Sinn-klockor. Vill gärna se en service steg för steg, specifikt för Sinn.
Exempel på vilken typ av info jag letar efter:
Tack på förhand.
Ok, tack ändå. Det jag mer specifikt är ute efter är hur vridringen på en 103 med tillbehör ska montera, och ser ut.Kan tyvärr inte dra mig till minnes att jag sett något sådant för specifikt Sinn-klockor. Och jag har ändå lurkat runt en del
nå ? vad hittade du?Laddar med lite lunch innan besök till Erikson, ska se om jag hittar något @perhog godkänt alligator band
![]()
Plastade klockor, vad är det för dumheter? Varför ens köpa dem om de inte ska användas?nå ? vad hittade du?
![]()
@perhog basar ju för det eviga slutförvaret, klart han ska ha få ha plasten kvar om han vill, det är ju inte konstigare än alla R*lexägare som förvarar sin klockor i bankfack och inte ens kan titta på dom.Plastade klockor, vad är det för dumheter? Varför ens köpa dem om de inte ska användas?
Kan det vara då nya ”903” släpps månne?Vi blickar framåt;
WatchTime Düsseldorf - Faszination mechanische Uhr erleben
25. - 27. Oktober 2024 I Rheinterrasse Düsseldorf I Jetzt bei Deutschlands führendem Uhren-Event dabei sein!show.watchtime.net
Jodå hittade ett mycket passande tycker jagnå ? vad hittade du?
![]()
Onödigt att komma in i en tråd bara för att skriva dryga saker. Vad är det för dumheter?Plastade klockor, vad är det för dumheter? Varför ens köpa dem om de inte ska användas?
Alla frimärkssamlare använder inte sina frimärken heller, eller sneakerssamlare, eller modelltågsentusiaster, eller....Plastade klockor, vad är det för dumheter? Varför ens köpa dem om de inte ska användas?
Bra liknelse, det är detta fall enkelt, låt folk göra som dom vill, det skadar ingen om man låter plasten vara kvar.Alla frimärkssamlare använder inte sina frimärken heller, eller sneakerssamlare, eller modelltågsentusiaster, eller....
103 på H-länk är riktigt cool.Läste två riktiga lågvattenmärken till inlägg. Den här tråden har mycket högre nivå än så.
![]()
Fattar inte varför jag inte haft länken på oftare. Knappt använt den de senaste två åren103 på H-länk är riktigt cool.
Länk kan ju sitta väldigt konstigt under en varm dag.Fattar inte varför jag inte haft länken på oftare. Knappt använt den de senaste två åren
Läste två riktiga lågvattenmärken till inlägg. Den här tråden har mycket högre nivå än så.
![]()
103 på H-länk är riktigt cool.
Kan inte annat än att hålla med. I dubbel bemärkelse.Fattar inte varför jag inte haft länken på oftare. Knappt använt den de senaste två åren
Vill ha det där bandet - bytaLilla skördelördan. Se fram emot rotsakssoppa med lite sting i.
![]()
Inte byta. Gilla själv!Vill ha det där bandet - byta?