• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Två med rötter från flyget. En av dem ska få gå i ide
IMG_5349.jpeg
 
Jag var så sjukt sugen på den. Patinan är fantastisk. Men jag insåg att jag inte riktigt bär upp slitna klockor. På mig ser det bara ovårdat ut.

Men fan vad nice 😍
Samma sak för mig. Bär heller inte upp den, men när jag såg den irl så ville jag i alla fall buda på den. Den var för skön att ignorera helt enkelt. :)
 
Senast ändrad:
Samma sak för mig. Bär heller inte upp den, men när jag såg den ief så ville jag i alla fall buda på den. Den var för skön att ignorera helt enkelt. :)
Synd att man aldrig är i Stockholm. Vi från landet missar mycket. Tror sannolikheten till köp ökar mkt när man får känna på grejorna, särskilt på auktion.

Köpa på nätet är dötrist i det avseendet. Särskilt nytt. Det är helt känslolöst.
 
Synd att man aldrig är i Stockholm. Vi från landet missar mycket. Tror sannolikheten till köp ökar mkt när man får känna på grejorna, särskilt på auktion.

Köpa på nätet är dötrist i det avseendet. Särskilt nytt. Det är helt känslolöst.
Detta är såklart ett problem men samtidigt känner jag att möjligheten att buda online är en större vinst . Visst, man kan kanske inte klämma på varan i förväg men du kan i alla fall buda på en vara i en annan del av landet. Om det sedan är "dötrist" att handla online låter jag vara upp till var och en :)
 
Detta är såklart ett problem men samtidigt känner jag att möjligheten att buda online är en större vinst . Visst, man kan kanske inte klämma på varan i förväg men du kan i alla fall buda på en vara i en annan del av landet. Om det sedan är "dötrist" att handla online låter jag vara upp till var och en :)
Problem är det väl inte utan tänker att det är vad det är. Men skulle tycka att det vore kul att känna lite på grejorna. Oavsett om man budar på plats eller online. Men hela näthandeln är toppen såklart, den ger helt andra möjligheter än förr.

Men ändå skulle jag helst köpa en klocka på plats i Frankfurt (eller tom Sundbyberg) jämfört med nätet. Minnet av själva köpet blir ändå större än att klicka på mobilen
 
Var inne på Erikssons igår! Trevligt bemötande, testade en ny länk till min 856 och tyckte inte den var så dum.

De avmagnetiserade även min klocka som tappar lite tid, så nu får vi se om den håller bättre :)
IMG_6036.jpeg
En magnitiserad klocka går alltid för fort. Så om det är så att din klocka tappar = går långsamt så är det nog tyvärr något annat än magnetism som spökar.
 
Tillbaka
Topp