Vad kommer bandet ifrån?Inte byta. Gilla själv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad kommer bandet ifrån?Inte byta. Gilla själv!
Vad kommer bandet ifrån?
Som @Dr. D skrev från steveo. Du väljer alla mått själv då han gör på beställning.Vad kommer bandet ifrån?
Grattis!Oops! Vann visst budgivningen på en 103 Fulda Yukon Quest (eller det var bara jag som budade)
Grattis, superfin. Jag glömde helt bort att det var klockor på kaplan idag. Bra fångat.Oops! Vann visst budgivningen på en 103 Fulda Yukon Quest (eller det var bara jag som budade)
Japp. Sunburst blåGrattis!
Är tavlan blå eller?
Vilket klipp!Japp. Sunburst blå
Snyggt fångat.Oops! Vann visst budgivningen på en 103 Fulda Yukon Quest (eller det var bara jag som budade)
Vilken dagSen var det ju detta med en Bell & Ross by Sinn som jag ju inte var så intresserad av. Fick revidera efter att jag sett den irl...
Det där är tydligen den mest åtråvärda 144 enligt en tysk kompis på ett annat forum som har koll.Sen var det ju detta med en Bell & Ross by Sinn som jag ju inte var så intresserad av. Fick revidera efter att jag sett den irl...
Jag var så sjukt sugen på den. Patinan är fantastisk. Men jag insåg att jag inte riktigt bär upp slitna klockor. På mig ser det bara ovårdat ut.Sen var det ju detta med en Bell & Ross by Sinn som jag ju inte var så intresserad av. Fick revidera efter att jag sett den irl...
Vad vet jag... Tror att det är en del oenighet kring dessa Bell & Ross brandade Sinn ur. Men det enda som skiljer från originalet är ju lite text på urtavlan och en annan box plus cert.Det där är tydligen den mest åtråvärda 144 enligt en tysk kompis på ett annat forum som har koll.
Nädå historien är glasklar.Vad vet jag... Tror att det är en del oenighet kring dessa Bell & Ross brandade Sinn ur. Men det enda som skiljer från originalet är ju lite text på urtavlan och en annan box plus cert.
Ser fram mot ett nytt samlingsfoto när du har tidVad vet jag... Tror att det är en del oenighet kring dessa Bell & Ross brandade Sinn ur. Men det enda som skiljer från originalet är ju lite text på urtavlan och en annan box plus cert.
Samma sak för mig. Bär heller inte upp den, men när jag såg den irl så ville jag i alla fall buda på den. Den var för skön att ignorera helt enkelt.Jag var så sjukt sugen på den. Patinan är fantastisk. Men jag insåg att jag inte riktigt bär upp slitna klockor. På mig ser det bara ovårdat ut.
Men fan vad nice
Synd att man aldrig är i Stockholm. Vi från landet missar mycket. Tror sannolikheten till köp ökar mkt när man får känna på grejorna, särskilt på auktion.Samma sak för mig. Bär heller inte upp den, men när jag såg den ief så ville jag i alla fall buda på den. Den var för skön att ignorera helt enkelt.
Skulle vilja säga att det var ett riktigt bra pris dessutomSamma sak för mig. Bär heller inte upp den, men när jag såg den ief så ville jag i alla fall buda på den. Den var för skön att ignorera helt enkelt.
Detta är såklart ett problem men samtidigt känner jag att möjligheten att buda online är en större vinst . Visst, man kan kanske inte klämma på varan i förväg men du kan i alla fall buda på en vara i en annan del av landet. Om det sedan är "dötrist" att handla online låter jag vara upp till var och enSynd att man aldrig är i Stockholm. Vi från landet missar mycket. Tror sannolikheten till köp ökar mkt när man får känna på grejorna, särskilt på auktion.
Köpa på nätet är dötrist i det avseendet. Särskilt nytt. Det är helt känslolöst.
Problem är det väl inte utan tänker att det är vad det är. Men skulle tycka att det vore kul att känna lite på grejorna. Oavsett om man budar på plats eller online. Men hela näthandeln är toppen såklart, den ger helt andra möjligheter än förr.Detta är såklart ett problem men samtidigt känner jag att möjligheten att buda online är en större vinst . Visst, man kan kanske inte klämma på varan i förväg men du kan i alla fall buda på en vara i en annan del av landet. Om det sedan är "dötrist" att handla online låter jag vara upp till var och en
Glöm inte att du blev rålurad...För övrigt har jag bara köpt en enda klocka som inte handlats osedd. Min första Seamaster köpte jag i butik.
Det innebär också att jag blivit positivt överraskad. Främst av 104 och 836 som jag köpte på chans (och av tristess).
Snygg klocka och du kör helt rätt bilmärke ser jag!Två med rötter från flyget. En av dem ska få gå i ide
Grattis! Vilket kap!Sen var det ju detta med en Bell & Ross by Sinn som jag ju inte var så intresserad av. Fick revidera efter att jag sett den irl...
En magnitiserad klocka går alltid för fort. Så om det är så att din klocka tappar = går långsamt så är det nog tyvärr något annat än magnetism som spökar.Var inne på Erikssons igår! Trevligt bemötande, testade en ny länk till min 856 och tyckte inte den var så dum.
De avmagnetiserade även min klocka som tappar lite tid, så nu får vi se om den håller bättre