Sportig på det gummitU50 idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sportig på det gummitU50 idag.
Inte bara 104 som har det.Måste ha sett en Sinn 104 säkert 1000ggr genom åren. Men det var för 5min sedan jag noterade att den har countdown vridning. Något jag alltid saknat på mina dykare, tycker det är mer logiskt och användbart. Och den lilla detaljen kommer troligen leda till inköp.
Faktiskt lite lustigt att 103 sa har countdown och 103 st har vanlig? Aldrig tänkt på det innanInte bara 104 som har det.
Ja, det är fler skillnader mellan dem än man först tänker på.Faktiskt lite lustigt att 103 sa har countdown och 103 st har vanlig? Aldrig tänkt på det innan
+1 på den!Faktiskt lite lustigt att 103 sa har countdown och 103 st har vanlig? Aldrig tänkt på det innan
Japp, det gör viVi kör en 103 st såhär på onsdagen
Typisk hemmakontorslunch103 här med!
Ja, det är så lätt och gott.Typisk hemmakontorslunch
Den har gjorts några gånger.
Vad har jag hemma?
Pesto, linguine, halloumi...
Perfa!
Har 856B uhr.Har ju en 556 A och är helnöjd med den. Men sneglat mer och mer på 856 UTC. Den tycker jag verkar vara perfekt. Coolt med tegimented osv. Ni som har en sån, vad tycker ni? Jag gillar måtten, lite större än 556 men lika tunn vad jag kan se.
Igår låg en ute på ebay i Tyskland för 490€, kunde inte klicka hem den när jag såg den och senare var den borta. Måste ju varit pangpris? Den var från 2019 och hade lite småmärken, länken var skrapad.
Jadå - det är en favorit mest på sommaren och som du säger måtten på den är nätta.Jo det var det jag var rädd för och ville kolla upp först. Men det var en säljare med gammalt konto och verkade ok av vad man kunde se. Jaja känns bättre om det var en scam..
Är du nöjd annars med din?
Californa dial gjorde verkligen att klockan fick ett helt annat utseende. Mer dressad på nåt sättALTHERR | Uhren & Schmuck seit 1957
Wir sind ALTHERR, der persönliche Juwelier. Kaufe bei uns Luxusmarken wie OMEGA, Grand Seiko & Ole Lynggaard mit einem Erlebnis wie im Geschäft.www.altherr.de
Antagligen bidrar även ecrunCaliforna dial gjorde verkligen att klockan fick ett helt annat utseende. Mer dressad på nåt sätt
Tror den skulle vara snyggare med ett fint läderband än länk?Californa dial gjorde verkligen att klockan fick ett helt annat utseende. Mer dressad på nåt sätt
Antagligen såTrro den skulle vara snyggare med ett fint läderband än länk?
Om det är uret i annonsen så kostar den 1325E, det är förmodligen helt ok.Jadå - det är en favorit mest på sommaren och som du säger måtten på den är nätta.
Farbror @Jamterik är ju trådens senior när det gäller att anmäla fejkannonser - vad tror du om 490€ för en 856?
I min öron låter det som 50% av bra normalpris i Tyskland?
2014; såld för 1325€..
[Verkauf] - Sinn 856 - Stahlband, komplett tegimentiert, ETA Top Grade, Garantie
Sinn 856 - Stahlband, komplett tegimentiert, ETA Top Werk!, Garantie Wie schon geschrieben handelt es sich hierbei um das ganze Set aus tegimentierter Uhr und tegimentiertem Armband (Kratzfestigkeit). Sie stammt aus der letzten Serie mit den ETA Top Grade Werken, danach kam leider nur noch...uhrforum.de
Nä ville bara visa vad 856 kostar på uhrforum, för nästan 10 år sedan..Om det är uret i annonsen så kostar den 1325E, det är förmodligen helt ok.
Oja! 100%Nä ville bara visa vad 856 kostar på uhrforum, för nästan 10 år sedan..
Så 490 är scam.
Trevlig. Sugen på en 103 med 7750 här.103 här med!
Det var jag med, men fick ta vad jag hittadeTrevlig. Sugen på en 103 med 7750 här.
ALTHERR | Uhren & Schmuck seit 1957
Wir sind ALTHERR, der persönliche Juwelier. Kaufe bei uns Luxusmarken wie OMEGA, Grand Seiko & Ole Lynggaard mit einem Erlebnis wie im Geschäft.www.altherr.de
Håller med! Riktigt snyggt!Antagligen bidrar även ecrun
Ett brunt alligator . Världsklass!Tror den skulle vara snyggare med ett fint läderband än länk?
Ingen sekundvisare?
Håller med! Riktigt snyggt!
Ett brunt alligator . Världsklass!
Oj, var det ett nysläpp. Det minst attraktiva släppet i mina ögon från Sinn jag kan minnas. Tur att vi har olika och att det finns någon som älskar denna också . + för nodate.ALTHERR | Uhren & Schmuck seit 1957