• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

❤️🖤U50 idag.
IMG_2241.jpeg
Sportig på det gummit 👍🏼
 
Har ju en 556 A och är helnöjd med den. Men sneglat mer och mer på 856 UTC. Den tycker jag verkar vara perfekt. Coolt med tegimented osv. Ni som har en sån, vad tycker ni? Jag gillar måtten, lite större än 556 men lika tunn vad jag kan se.
Igår låg en ute på ebay i Tyskland för 490€, kunde inte klicka hem den när jag såg den och senare var den borta. Måste ju varit pangpris? Den var från 2019 och hade lite småmärken, länken var skrapad.
 
Har ju en 556 A och är helnöjd med den. Men sneglat mer och mer på 856 UTC. Den tycker jag verkar vara perfekt. Coolt med tegimented osv. Ni som har en sån, vad tycker ni? Jag gillar måtten, lite större än 556 men lika tunn vad jag kan se.
Igår låg en ute på ebay i Tyskland för 490€, kunde inte klicka hem den när jag såg den och senare var den borta. Måste ju varit pangpris? Den var från 2019 och hade lite småmärken, länken var skrapad.
Har 856B uhr.
Tegimenterad yta= omöjlig att skrapa, nåja nästintill.

490€ låter för bra för att vara sant - 99% scam.
 
Jo det var det jag var rädd för och ville kolla upp först. Men det var en säljare med gammalt konto och verkade ok av vad man kunde se. Jaja känns bättre om det var en scam.. :)
Är du nöjd annars med din?
 
Jo det var det jag var rädd för och ville kolla upp först. Men det var en säljare med gammalt konto och verkade ok av vad man kunde se. Jaja känns bättre om det var en scam.. :)
Är du nöjd annars med din?
Jadå - det är en favorit mest på sommaren och som du säger måtten på den är nätta.
Farbror @Jamterik är ju trådens senior när det gäller att anmäla fejkannonser - vad tror du om 490€ för en 856?
I min öron låter det som 50% av bra normalpris i Tyskland?

2014; såld för 1325€..
 
Senast ändrad:
Jadå - det är en favorit mest på sommaren och som du säger måtten på den är nätta.
Farbror @Jamterik är ju trådens senior när det gäller att anmäla fejkannonser - vad tror du om 490€ för en 856?
I min öron låter det som 50% av bra normalpris i Tyskland?

2014; såld för 1325€..
Om det är uret i annonsen så kostar den 1325E, det är förmodligen helt ok.
 
IMG_1136.jpeg
😍😍😍
Antagligen bidrar även ecrun
Håller med! Riktigt snyggt!
Tror den skulle vara snyggare med ett fint läderband än länk?
Ett brunt alligator 🐊. Världsklass!
 
Tillbaka
Topp